حاجتی در ملاثانی:با گسترش سبک زندگی فاطمی (س) دشمنان راه به جایی نخواهند برد

همزمان با دهه فاطمیه (ع) و در راستای پاسداشت منزلت و عظمت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) آیین سوگواری و روضه خوانی با مشارکت گسترده مردم ولایتمدار شهر ملاثانی برگزار شد. در این مراسم که در فضای معنوی برپا شد،حجت الاسلام و المسلمین میراحمدحاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن تسلیت روزهای سوگواری ام […]

همزمان با دهه فاطمیه (ع) و در راستای پاسداشت منزلت و عظمت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) آیین سوگواری و روضه خوانی با مشارکت گسترده مردم ولایتمدار شهر ملاثانی برگزار شد.

03

در این مراسم که در فضای معنوی برپا شد،حجت الاسلام و المسلمین میراحمدحاجتی امام جمعه موقت اهواز ضمن تسلیت روزهای سوگواری ام ابیها و تاکید بر الگو پذیری جوانان از زندگانی سراسر نیکی حضرت صدیقه کبری در سخنانی به تبیین سبک زندگی فاطمی پرداخت و خواهان تاسی همگان به تعامل اجتماعی و رفتار و منش حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) گردید.

حاجتی افزود :دشمنان اسلام و تشیع بویژه فرقه ضاله وهابیت و تکفیری ها با تبلیغات گمراه کننده خود در صدد تغییر الگوی اجتماعی و سبک زندگی مردم ایران و شیعیان را عوض کنند و با پخش فیلم از کانالهای مختلف ماهواره قصد دارند فرهنگ غرب را به جامعه اسلامی القاء کنند؛ امروز اگر ما در خط سیره فاطمی باشیم هرگز دشمنان به نیت خود نخواهند رسید. ایشان در پایان به مردم به ویژه جوانان هشدار دادند مراقب شبهه افکنی بدخواهان باشند که اخیراً القاء شبهه در عزاداری شیعیان و مراسم فاطمیه این تفکر را ایجاد کرده؛ که “چرا ما باید همیشه عزادار باشیم”.

این مراسم معنوی با روضه خوانی و نوحه خوانی توسط مداح اهل بیت حاج مهدی سلحشور ادامه یافت.به گزارش واصله حضور انبوه جمعیت در آیین بسیار جلب توجه می نمود.

 02     07