روزانه بیش ازدو هزار نفر از تالاب بین المللی شادگان دیدن می کنند

فرماندار شادگان گفت: روزانه بیش از دو هزار نفراز گردشگران و اعضای کاروان های راهیان نور از جاذبه های دیدنی تالاب بین المللی شادگان دیدن می کنند. ˈعبدالزهرا سنواتی افزود: بازارچه محلی با 15 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی و غذایی و پایگاه های امداد و نجات و پلیس در دهکده گردشگری تالاب شادگان […]

فرماندار شادگان گفت: روزانه بیش از دو هزار نفراز گردشگران و اعضای کاروان های راهیان نور از جاذبه های دیدنی تالاب بین المللی شادگان دیدن می کنند.

81098507-5586780

ˈعبدالزهرا سنواتی افزود: بازارچه محلی با 15 غرفه صنایع دستی و محصولات کشاورزی و غذایی و پایگاه های امداد و نجات و پلیس در دهکده گردشگری تالاب شادگان راه اندازی شدند.وی اظهار کرد: انواع غذاهای محلی مانند قلیه ماهی، صنایع دستی محلی بافته شده با برگ نخل ونی و عبا در غرفه های نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

فرماندار شادگان برپایی غرفه هایی برای معرفی فرهنگ و ادب و رسوم مردم شادگان در کنار تالاب بین المللی شادگان را یادآور شد.وی به ایجاد تورهای قایق سواری در تالاب بین المللی شادگان اشاره کرد و افزود: قایقرانان در ایام نوروز نقاط مختلف و دیدنی تالاب را به گردشگران و بازدیدکنندگان نشان می دهند.