مهاجمان مسلح در مشهد 5 نفر را به رگبار بستند

با شعله ور شدن آتش کينه اي که بر اثر اختلافات قبلي بروز کرده بود، مهاجمان مسلح پژوسوار در مشهد با شليک رگبار گلوله يک نفر را کشتند و 4تن ديگر را به شدت مجروح کردند.به گزارش خراسان، شب چهارشنبه گذشته، زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا در آمد و مأموران کلانتري […]

با شعله ور شدن آتش کينه اي که بر اثر اختلافات قبلي بروز کرده بود، مهاجمان مسلح پژوسوار در مشهد با شليک رگبار گلوله يک نفر را کشتند و 4تن ديگر را به شدت مجروح کردند.به گزارش خراسان، شب چهارشنبه گذشته، زنگ تلفن همراه قاضي ويژه قتل عمد به صدا در آمد و مأموران کلانتري فردوسي مشهد از وقوع جنايتي مسلحانه در يک کيلومتري روستاي زاک خبر دادند.

در پي دريافت اين خبر بلافاصله قاضي سيدجواد حسيني به همرا ه عوامل بررسي صحنه جرم و کارآگاهان پليس آگاهي به محل اعلام شده در کنار يک باغ ويلايي عزيمت کردند. خون هاي ريخته شده کنار در باغ ويلا و آثار گلوله هايي که به در اصابت کرده بود از نزاعي خونين حکايت مي کرد که در پي اختلافات قبلي رخ داده بود. تعدادي پوکه هاي سلاح کلاشينکف وآثاري از شليک با سلاح شکاري نيز در محل به چشم مي خورد.بررسي ها حاکي از آن بود که 5 تن از افرادي که مقابل باغ ويلا تجمع کرده بودند با شليک هاي رگباري سرنشينان يک دستگاه پژو405 به شدت مجروح شده اند و به مرکز درماني انتقال يافته اند اما يکي از مجروحان که جوان 25ساله اي بود بر اثر اصابت گلوله جان باخته است.

بنابراين گزارش، شب از نيمه گذشته بود که مقام قضايي براي بررسي وضعيت مصدومان اين حادثه عازم مرکز درماني شد اما هيچ کدام از آن ها قادر به بازجويي نبودند و در بخش مراقبت هاي ويژه قرار داشتند. قاضي ويژه قتل عمد پس از انجام تحقيقات ميداني دستور انتقال جسد جوان 25 ساله به پزشکي قانوني را در حالي صادر کرد که او از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود.

گزارش خراسان حاکي است: پس از آن که با بررسي‌هاي پليسي و قضايي، هويت ضاربان و مهاجمان مسلح مشخص شد، قاضي حسيني دستورات ويژه اي را براي دستگيري متهمان صادر کرد. اين در حالي بود که با دستگيري مردي که بنا به ادعاي برخي از عوامل نزاع در اين ماجرا نقش داشته است رسيدگي به اين پرونده جنايي وارد مرحله جديدي شد. بررسي هاي قاضي شعبه 211 دادسراي مشهد در کنار نيروهاي انتظامي که تا سپيده دم روز گذشته به طول انجاميد، بيانگر آن بود که عصر سه شنبه 2نفر به نام هاي «ه» و «م» به خاطر اختلافات قبلي با يکديگر درگير شده اند که نزاع آن ها چند ساعت بعد با ارسال پيامک هاي تهديدآميز به عده‌کشي انجاميد و در حالي که حدود 13نفر از طرف مقابل در فاصله 200 متري از جاده روستاي زاک و کنار باغ ويلا تجمع کرده بودند ناگهان مورد هجوم پژوسواران مسلح قرار مي گيرند.

اين گزارش حاکي است: تحقيقات پليس بر اساس ادعاها و برخي شواهد موجود حاکي از آن است که 3 سرنشين پژو405 در حالي که 2تن از آنان سلاح جنگي و شکاري در دست داشتند از خودرو پياده شده اند و به سمت افرادي که تجمع کرده بودند به صورت رگباري شليک کرده اند. با بلند شدن صداي وحشتناک گلوله، برخي از افرادي که کنار در کوچک باغ ويلا بودند روي زمين دراز مي کشند و عده ديگري نيز که قصد داشتند به طور همزمان وارد ويلا شوند مورد اصابت گلوله قرار مي گيرند. تحقيقات کارآگاهان اداره جنايي پليس آگاهي خراسان رضوي و ديگر نيروهاي انتظامي با صدور دستورات قضايي براي دستگيري عامل فراري جنايت مسلحانه ادامه دارد.