کلنگ زنی بیمارستان جدید شهرستان شادگان با حضور معاونین وزارت خانه های راه و بهداشت

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: روز شنبه کلنگ ساختمان جدید بیمارستان شهرستان شادگان در مجاورت بیمارستان فعلی با حضور دکتر نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی و دکتر کریمی معاون درمان وزارت […]

حجت الاسلام و المسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت: روز شنبه کلنگ ساختمان جدید بیمارستان شهرستان شادگان در مجاورت بیمارستان فعلی با حضور دکتر نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی و دکتر کریمی معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور بر زمین زده خواهد شد.

ناصری نژاد در رابطه با این پروژه گفت: احداث بیمارستان جدید در شهرستان شادگان در سفر وزرای قبلی بهداشت به شادگان (دکتر قاضی زاده هاشمی و دکتر نمکی) پیشنهاد شد و مورد تائید قرار گرفت.

وی ادامه داد: طی ۵ سال اخیر به شدت پیگیر این پروژه بوده ایم، ولی به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی علی رغم طی مراحل مختلف طراحی در وزارت بهداشت، مراحل عملیاتی آن آغاز نشده بود.

ناصری نژاد با اشاره به استانداردهای بهداشتی ساختمان های بیمارستانی گفت: طراحی و ساخت ساختمان بیمارستان بسیار متفاوت از دیگر ساختمان ها است و هزینه بیشتری هم دارد، لذا در طراحی این پروژه استانداردهای بروز در نظرگرفته شده و نیازهای آینده شادگان نیز پیش بینی شده است.

گفتنی است پروژه ساختمان جدید بیمارستان شادگان ۲۵۰ تخت خوابی بوده و با اعتبار بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان طی ۵ سال احداث و تجهیز خواهد شد.