شرور و سارق مسلح در “دزفول” دستگیر شد

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سارق مسلح و شرور سابقه‌دار با ۷ فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: آبان ماه سال ۱۴۰۱ در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع […]

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری سارق مسلح و شرور سابقه‌دار با ۷ فقره سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: آبان ماه سال ۱۴۰۱ در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه خودرو در یکی از مناطق این شهرستان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۳ با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی یکی از سارقان مسلح و شرور سابقه‌دار را با یک دستگاه خودروی پژو پارس شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با بیان اینکه خودروی پژو پارس توقیفی همان خودرو مالباخته می‌باشد، اظهار داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ فقره سرقت مسلحانه و شرارت اعتراف کرد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به اینکه پس از انجام اقدامات قضائی خودرو به مالباخته تحویل داده شد، تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سایر همدستان سارق به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.