پیام تبریک سرپرست فرمانداری اهواز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

فرماندار اهواز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی را منتشر کرد.سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز روز چهارشنبه در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز متن پیام به شرح زیر است؛ روابط عمومی به […]

فرماندار اهواز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی را منتشر کرد.سید احمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز روز چهارشنبه در پیامی فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز متن پیام به شرح زیر است؛
روابط عمومی به عنوان مرجع مورد وثوق، قلب تپنده هر اداره یا دستگاه های اجرایی است و در واقع پلی میان مردم و مسئولین هستند و نقش بسزایی در ارتباط عمیق بین مردم و مسئولین دارند.
امروزه با توجه به توسعه تکنولوژی و ارتباطات، اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات دو چندان شده است و باید علاوه بر تبیین و انعکاس فعالیت و خدمات ادارات و دستگاه ها، به مطالبات و مشکلات مردم نیز بپردازد.
اینجانب به مناسبت روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات فعالان این عرصه، این روز را به تمامی مسئولان، مدیران و کارکنان تلاشگر روابط عمومی های ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی تبریک عرض می نمایم.
از ایزد منان توفیق روز افزون، سلامتی و سربلندی آنان برای خدمتی سرشار از شور و نشاط در این مسیر دشوار و مسئولیت آفرین خواستارم.
سید احمد موالی زاده
سرپرست فرمانداری شهرستان اهواز