اتوبان اهواز – ملاثانی روشن شد

اتوبان اهواز ملاثانی روشن شد ؛ وعده ای که با پیگیری فرماندار باوی در کمتر از یکسال تحقق یافت. طی مراسمی در شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ و در آستانه سال نو و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران و در راستای کاهش حوادث جاده ای ،‌فاز نخست روشنایی اتوبان امام حسن مجتبی (ع) در […]

اتوبان اهواز ملاثانی روشن شد ؛ وعده ای که با پیگیری فرماندار باوی در کمتر از یکسال تحقق یافت. طی مراسمی در شامگاه چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ و در آستانه سال نو و جهت رفاه حال شهروندان و مسافران و در راستای کاهش حوادث جاده ای ،‌فاز نخست روشنایی اتوبان امام حسن مجتبی (ع) در محدوده شهرشیبان _ ملاثانی به طول ۵کیلومتر بهره برداری رسید.

در این زمینه مهندس احمدرضا صفری فرماندار باوی در گفتگویی کوتاه پیرامون پروژه روشنایی اتوبان اهواز – ملاثانی اظهارکرد : هدف از این طرح در مرحله اول آسایش شهروندان و از طرف دیگر با توجه به اینکه اتوبان امام حسن مجتبی (ع) با ازدیاد تردد وسایط نقلیه مواجه میباشد در راستای کاهش تصادفات اقدام گردیده و امید آن می رود که با مساعدت و همکاری مسئولین ذیربط شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

وی افزود: .این پروژه به منظور افزایش ایمنی و بهسازی محور شیبان – ملاثانی به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شد.فاز اول این طرح به طول ۵ کیلومتر در محدوده خروجی شیبان به سمت شهر ویس انجام و مابقی آن در دست اقدام است.

فرماندار باوی گفت: این پروژه با همکاری و مساعدت مهندس خانچی معاون عمرانی استانداری ، مهندس جولانژاد مدیر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ، نمایندگان مجلس ،اداره برق شهرستان اهواز ،اداره برق شهرستان باوی و  اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان باوی به بهره برداری رسید. فرماندار شهرستان باوی در پایان ابراز امیدواری کرد عملیات‌ اجرایی باقیمانده فاز دوم و سوم پروژه روشنایی طی آینده ای نه چندان دور آغاز شود.