نخستین جشنواره نخل و احداث باغ فدک شهرداری آبادان

به مناسبت هفته درخت کاری این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضا شورا ، شهردار و مدیران شهرداری آبادان برگزار شدعملیات اجرایی احداث باغ فدک در محل ورودی آرامستان آبادان به مساحت ۲/۵ هکتار و با طرح کاشت ۶۰۰ نفر پاجوش نخل آغاز گردید. حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در […]

به مناسبت هفته درخت کاری این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار ، اعضا شورا ، شهردار و مدیران شهرداری آبادان برگزار شدعملیات اجرایی احداث باغ فدک در محل ورودی آرامستان آبادان به مساحت ۲/۵ هکتار و با طرح کاشت ۶۰۰ نفر پاجوش نخل آغاز گردید.
حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در این مراسم طی سخنان کوتاهی اظهار کرد : نخل بعنوان گونه بومی و مثمر از اهمیت بسزایی در شهر آبادان برخوردار است و این اقدام شهرداری در احداث این باغ قابل تحسین است که امیدواریم با نگهداری و مراقبت صحیح شاهد ثمره ی این نخلها باشیم .
همچنین دکتر کاوه پور شهردار آبادان ضمن تشکر از حضور کلیه مسئولین در این مراسم نوید ادامه کاشت گونه های بومی و مثمر در سطح فضای سبز شهر آبادان را داد .
در ادامه دکتر صادق حزباوی مدیرعامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز آبادان عنوان کرد : احداث این باغ با دستور شهردار محترم و با تلاش شبانه روزی همکاران ما در سازمان سیما ، منظر و فضای سبز و سازمان آرامستانهای شهرداری ، با در نظر گرفتن تمام جوانب فنی از جمله خاک مناسب ، اجرای شبکه زهکشی ، اجرای شبکه آبیاری قطره ای صورت پذیرفت .