عصرانه فوتبالی فرماندار باوی با جوانان روستای تلبومه ملاثانی

حضور در جمع جوانان و نوجوانان روستای تلبومه و قرار گرفتن در ترکیب بازی آنها برنامه جدید فرماندار باوی در راستای اقدامات فرهنگی و تجهیز دستجات ورزشی مناطق محروم است که با استقبال جوانان مواجه گردید است احمد رضا صفری فرماندار باوی بهمراه شیخ زایری بخشدار بخش مرکزی شهرستان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور […]

حضور در جمع جوانان و نوجوانان روستای تلبومه و قرار گرفتن در ترکیب بازی آنها برنامه جدید فرماندار باوی در راستای اقدامات فرهنگی و تجهیز دستجات ورزشی مناطق محروم است که با استقبال جوانان مواجه گردید است

احمد رضا صفری فرماندار باوی بهمراه شیخ زایری بخشدار بخش مرکزی شهرستان و جمعی از پیشکسوتان فوتبال کشور و خوزستان همچون لفته سه برادران مدیر و موسس باشگاه فوتبال جنوب اهواز مربی اسبق باشگاه فولاد خوزستان ، کریم بوستانی دروازه بان نامدار گذشته ،‌علی سلامات سرمربی اسبق شاهین اهواز ، حاج عبدالرضا حمیدی رییس هیات فوتبال شهرستان باوی ،‌عزیز فریسات سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم استقلال ملاثانی در زمین خاکی فوتبال روستای تلبومه حضور یافتند و با اهالی روستا و نوجوانان و جوانان فوتبال دوست دیدار صمیمانه ایی داشتند.

در این برنامه ابتدا حاج لفته سه برادران به ایراد سخن پرداخت و از همه کسانی که برای گسترش ورزش در بین جوامع روستایی تلاش می کنند تقدیر و تشکر کرد. ایشان در مورد تحولات و پیشرفت فوتبال شهرستان باوی و تیم فوتبال استقلال ملاثانی در لیگ یک کشور سخن گفت و ابراز امیدواری کرد که با حضور فرماندار جوان ، جهادی و مردمی و دلسوز از این نوجوانان و جوانان حمایت شود و امکانات لازم فراهم شوند.

وی افزود : روستاها منبع غنی از استعدادهای نهفته ورزشی هستند که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.در میان همین ورزشکاران روستایی کم نیستند نیروهای مستعد با پتانسیل بالا که در صورت فراهم بودن بستر قادر به پیمودن سریع پله ای ترقی بوده و می توانند برای شهر، استان و حتی کشور خود غرور آفرین باشند.

در ادامه آقایان عبدالرضا حمیدی کریم بوستانی، عزیز فریسات و لفته حمیدی در مورد اهمیت ورزش و ترویج نشاط بین جوانان سخنانی را ایراد کردند.

صفری فرماندار شهرستان باوی در این دیدار گفت: بازی فوتبال یکی از بازیهای پرطرفدار و هیجانی است که بعضی از مواقع یک بازی یا مسابقه ورزشی بسیار تاثیر گذار تر و مهم تر از اجرای یک برنامه در راستای شور و نشاط اجتماعی می باشد، هرچقدر در این حوزه سرمایه گذاری و حمایت کنیم ارزشمند است.

فرماندار باوی افزود: هدف از برگزاری این دیدار ایجاد شور و نشاط بین نوجوانان و جوانان است.احیای ورزش روستایی باعث افزایش شور و نشاط اجتماعی در بین روستاییان می‌شود.

وی در خصوص وضعیت تیم استقلال ملاثانی افزود: در حوزه ورزش متاسفانه همه هیات های ورزشی با مشکلاتی مواجه هستند اما با بهره گیری از امکانات و ظرفیت های شهرستانی وبا تصمیمات اتخاذ شده حمایت ویژه ای از تیم شهرستان می شود و در کنار این تیم خواهیم بود.

در پایان این دیدار فرماندار باوی ،بخشدار مرکزی و سایر مسئولین با نوجوانان روستای تلبومه فوتبال بازی کردند.