فرماندار باوی : بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح روستاهای شهرستان در حال اجراست

بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح روستاهای شهرستان در حال اجراست. مهندس احمدرضا صفری که به همراه بخشدار مرکزی از عملیات عمرانی فراگیر شهرستان رونمایی کرد ، اعلام نمود : ۷۰ پروژه عمرانی در محورهای روستایی در دست اقدام است. فرماندار باوی افزود : ۷۰ پروژه عمرانی در روستاهای دو بخش مرکزی و ویس […]

بیش از ۷۰ پروژه عمرانی در سطح روستاهای شهرستان در حال اجراست. مهندس احمدرضا صفری که به همراه بخشدار مرکزی از عملیات عمرانی فراگیر شهرستان رونمایی کرد ، اعلام نمود : ۷۰ پروژه عمرانی در محورهای روستایی در دست اقدام است.

فرماندار باوی افزود : ۷۰ پروژه عمرانی در روستاهای دو بخش مرکزی و ویس با موضوع ساخت یا بهسازی محورهای روستایی،جوی و جدول کاری ،آسفالت ،شن ریزی ،آبرسانی ،تسطیح معابر ،اجرای کف پوش و تجهیز امکانات ورزشی در دست اقدام و اجراست.

صفری فرماندار باوی اظهار کرد: این پروژه ها در صورت اتمام به یقین تحولات عظیمی در سطح این شهرستان ایجاد می شود.وی افزود: این شهرستان در دولت جدید حرکات و اقدامات خوبی را داشته و دارد و البته هنوز هم جای کار زیاد دارد و با کمک مسئولین و تلاش جهادی می توانیم شهرستانی که تا دیروز از خیلی جهات کم برخوردار بود، روزهای خوبی برایش رقم بخورد.

دولت در طول یکسال گذشته اعتبارات خوبی به پروژه های این شهرستان تزریق نموده و مجموعه فرمانداری در این زمینه نیز تلاش خود را برای به ثمر رساندن آنها دوچندان کرده است.

وی اظهار داشت: برخی پروژه ها در این شهرستان بدلیل عدم تزریق مناسب اعتبارات و شرایط جوی ؛ مدت اجرای آنها زمانبر بوده که تلاش می شود در چند روز آینده به اتمام برسند.