شهردار آبادان در دیدار با سفیر برزیل؛

استفاده از ظرفیت های فوتبال و گردشگری عامل رونق اقتصاد شهری است

یاسین کاوه پور گفت: ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف برای ارتباط دو جانبه میان آبادان و شهرهای برزیل مهیاست. کاوه پور در دیدار با سفر برزیل اظهار کرد: با توجه به علاقه ای کهمردم شریف آبادان به کشور برزیل دارند زمینه را برای توسعه ارتباط در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی محیا […]

یاسین کاوه پور گفت: ظرفیت های خوبی در زمینه های مختلف برای ارتباط دو جانبه میان آبادان و شهرهای برزیل مهیاست. کاوه پور در دیدار با سفر برزیل اظهار کرد: با توجه به علاقه ای کهمردم شریف آبادان به کشور برزیل دارند زمینه را برای توسعه ارتباط در حوزه های فرهنگی، ورزشی و اقتصادی محیا می کند.

وی افزود: با توجه به این موضوع سال های گذشته تفاهم اولیه جهت خواهر خواندگی بین شهرهای آبادان و سانتوس برزیل منعقد شدهبود و از آنجائیکه مطابق بررسی های به عمل آمده بر اساس شاخص های شهری زمینه توسعه روابط وجود دارد، اکنون پیگیر انعقادقرارداد رسمی هستیم تا زمینه بهره مندی و توسعه در مسائل مختلف با برزیل فراهم گردد.

شهردار آبادان در پایان این دیدار گفت: ضمن آرزوی داشتن اوقات خوش برای سفیر محترم برزیل در آبادان، ایشان را به بازدید ازاماکن گردشگردی در شهر دعوت نمود و اظهار داشت : شهروندان ما بسیار خونگرم و مهمان نواز بوده و از سال‌های گذشته علاقه زیادیبه کشور برزیل دارند و به همین جهت زمینه مناسبی برای همکاری‌های دو جانبه پیش رو است که امیدواریم به زودی شاهد گسترش اینروابط بشویم.