واژگونی خودرو در محور اهواز – ماهشهر یک کشته بر جا گذاشت

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی خودرو ال ۹۰ در محور اهواز -ماهشهر در شامگاه یکشنبه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت. عارف شرهانی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲۲:۰۳ دقیقه شب گذشته به […]

مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: واژگونی خودرو ال ۹۰ در محور اهواز -ماهشهر در شامگاه یکشنبه یک کشته و یک مصدوم بر جا گذاشت.

عارف شرهانی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این حادثه در ساعت ۲۲:۰۳ دقیقه شب گذشته به مرکز اورژانس ۱۱۵ گزارش شده و نیروهای امدادی به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به مراکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در آزادراه خلیج فارس واقع در ۶۵ کیلومتری نزدیک به ماهشهر رخ داد، باعث فوت یک مرد ۴۰ ساله در محل حادثه و مصدوم شدن یک مرد ۳۱ ساله شد.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فرد مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافت.

بر اساس این گزارش پنجشنبه هفته گذشته نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور هندیجان – ماهشهر چهار نفر مصدوم شدند.

در حال حاضر ۱۲۳ پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند.