راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ با شکوه و انسجام و همدلی در شهرهای ملاثانی ، ویس و شیبان برگزار شد

راهپیمایی باشکوه و پرصلابت روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بامشارکت گسترده مردم انقلابی شهرهای ویس ، ملاثانی و شیبان ،‌ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران دستگاه های اجرایی بویژه دکتر صفری فرماندار باوی برگزار گردید. مردم غیور و شهید پرور شهرستان باوی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم به صحنه آمدند […]

راهپیمایی باشکوه و پرصلابت روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بامشارکت گسترده مردم انقلابی شهرهای ویس ، ملاثانی و شیبان ،‌ائمه جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مدیران دستگاه های اجرایی بویژه دکتر صفری فرماندار باوی برگزار گردید.

مردم غیور و شهید پرور شهرستان باوی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم به صحنه آمدند تا بار دیگر اعلام کنند که به آرمان های امام راحل پایبندند. تا بگویند که تحریم ها اگر بر معیشت و زندگی آنه‌ اثر می گذارد ولی دل هایشان همچون همیشه با انقلاب همراه است.

مردم شهرستان باوی در جنگ تحمیلی نیز ثابت کردند دل‌های پاک و صافشان ارزشمندی این انقلاب را درک کرده و امید دارند این انقلاب راستین بتواند اهداف واقعی خود را در جامعه به منصه ظهور بنشاند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و پرچم های الوان مزین به شعارهای انقلابی، تصاویر امام و رهبری و تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در راهپیمایی حضور پیدا کرده و جلوه ویژه‌ای خلق کردند.
مردم شهرهای ملاثانی ،ویس و شیبان با شعارهای انقلابی فریاد خود را از رسانه ها به گوش جهانیان رساندند.