شهردار آبادان: لنج های شکسته و مخروبه در بستر رودخانه جمع آوری می شوند

شهردار آبادان: لنج های شکسته و مخروبه جمع آوری می شوند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه پور از جمع آوری لنج های شکسته و مخروبه و اجرای عملیات لایروبی رودخانه بین المللی اروند رود با همکاری اداره بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد و گفت: طی توافقات صورت […]

شهردار آبادان: لنج های شکسته و مخروبه جمع آوری می شوند. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان؛ یاسین کاوه پور از جمع آوری لنج های شکسته و مخروبه و اجرای عملیات لایروبی رودخانه بین المللی اروند رود با همکاری اداره بنادر و دریانوردی آبادان خبر داد و گفت: طی توافقات صورت گرفته با اداره بنادر و دریانوردی آبادان مقرر شد عملیات لایروبی این رودخانه به زودی اجرایی شود تا از این وضعیت خارج و تا عید نوروز آماده پذیرایی از میهمان نوروزی، مردم و گردشگران شویم تا بتوانیم از ظرفیت بکر گردشگری این منطقه نهایت استفاده را کنیم.

شهردار آبادان بر ضرورت استفاده از ظرفیت تمامی ادارات، دستگاه ها، نهادها، ارگان ها و شرکت های صنعتی مستقر در آبادان برای ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان تاکید کرد و ابراز داشت: هدف همه ما خدمت به مردم است و لذا باید در کنار یکدیگر بتوانیم بهترین و بیشترین خدمات را به شهروندان این منطقه ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: به دنبال تعامل با سایر دستگاه های سطح شهر آبادان هستیم و در این راستا در خصوص ساحل سازی اروند مکاتباتی را با معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند انجام داده ایم تا نقشه ها و طرح ها را برای ما ارسال کنند.

کاوه پور با بیان اینکه به دنبال خدمت به مردم هستیم، افزود: امید می رود با همکاری و تعامل سایر دستگاه ها بتوانیم در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، فرهنگی، گردشگری و … خدمات بهینه ای را به مردم شریف این منطقه ارائه دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: اگر این تعاملات و هم افزایی صورت بگیرد قطعا می توانیم خدمات بهتری را ارائه کنیم، اینکه هر دستگاهی بخواهد به صورت جزیره ای اقدام کند عملا هدر رفت بیت المال صورت خواهد پذیرفت.