شهردار آبادان : به زودی خط جدید اتوبوسرانی راه اندازی می شود

به زودی خط جدید اتوبوسرانی راه اندازی می شود. شهردار آبادان گفت: به زودی یک خط جدید اتوبوسرانی در شهر راه اندازی می شود.به گزارش روابط عمومی و امور بین شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در خصوص راه اندازی خط جدید اتوبوسرانی اظهار داشت: در راستای کسب رضایتمندی مردم شریف آبادان و تسهیل در تردد […]

به زودی خط جدید اتوبوسرانی راه اندازی می شود. شهردار آبادان گفت: به زودی یک خط جدید اتوبوسرانی در شهر راه اندازی می شود.به گزارش روابط عمومی و امور بین شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در خصوص راه اندازی خط جدید اتوبوسرانی اظهار داشت: در راستای کسب رضایتمندی مردم شریف آبادان و تسهیل در تردد شهروندان، خط جدید مسیر ایستگاه ۱۲ تا کوی بهروز به زودی راه اندازی می شود.

وی گفت: شهرداری آبادان بنا به وظیفه ذاتی خود رویکردی نوین در زمینه بهبود وضعیت ترافیک و حمل و نقل عمومی در دستور کار خود دارد بر همین اساس علاوه بر ایجاد خط جدید ایستگاه ۱۲ به کوی بهروز، هفته گذشته نیز پایانه معلم تا جزیره مینو نیز راه اندازی شده بود.

شهردار آبادان در پایان با بیان اینکه در آینده نزدیک شهروندان خدمات مطلوب تری در حوزه حمل و نقل عمومی احساس خواهند کرد، اظهار داشت: شهرداری آبادان به عنوان خدمتگزار مردم شبانه روزی تلاش می کند تا کم و کاستی ها را به حداقل برساند.