فاز نخست روشنایی اتوبان شهرستان باوی اجرا شد

با پیگیری های فرماندار باوی پروژه روشنایی اتوبان شهرشیبان به ملاثانی با نصب چراغ بر پایه های برق در امتداد جاده رسما آغاز شد. مهندس احمدرضا صفری فرماندار باوی بیان کرد : طرح روشنایی اتوبان شیبان به ملاثانی در سه  فاز عملیاتی می‌شود که هر فاز به مسافت ۵ کیلومتر ادامه خواهد داشت و امید […]

با پیگیری های فرماندار باوی پروژه روشنایی اتوبان شهرشیبان به ملاثانی با نصب چراغ بر پایه های برق در امتداد جاده رسما آغاز شد. مهندس احمدرضا صفری فرماندار باوی بیان کرد : طرح روشنایی اتوبان شیبان به ملاثانی در سه  فاز عملیاتی می‌شود که هر فاز به مسافت ۵ کیلومتر ادامه خواهد داشت و امید است با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان و دیگر دست‌ اندرکاران این پروژه در آینده ای نه چندان دور به بهره برداری برسد.این پروژه به منظور افزایش ایمنی و بهسازی محور شیبان – ملاثانی  به طول ۱۵ کیلومتر آغاز شد.فاز اول این طرح به طول ۵ کیلومتر در محدوده خروجی شیبان به سمت شهر ویس انجام  و مابقی آن در دست اقدام است.

فرماندارباوی با تاکید بر تأمین روشنایی معابر شهرستان آن را از ضرورت‌های مهم عنوان کرد و اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید اهتمام ویژه‌ای در پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان داشته باشند.