پایه برق و منهول فاضلاب وسط ورودی خیابان صفر شرقی قلعه چنعان

عدم برنامه دقیق و فقدان نظارت در اجرای برنامه های عمرانی باعث شده که در وسط خیابان(ورودی و خروجی) صفر شرقی قلعه چنعان تیر یا همان پایه برق جا خوش کند.و علاوه بر ان نیز درب منهول مزید بر علت شده و با سریز شدن فاضلاب در ان نقطه موجب ایجاد دریاچه ای از فاضلاب […]

عدم برنامه دقیق و فقدان نظارت در اجرای برنامه های عمرانی باعث شده که در وسط خیابان(ورودی و خروجی) صفر شرقی قلعه چنعان تیر یا همان پایه برق جا خوش کند.و علاوه بر ان نیز درب منهول مزید بر علت شده و با سریز شدن فاضلاب در ان نقطه موجب ایجاد دریاچه ای از فاضلاب در ورودی این خیابان شده است.

در این رابطه یکی از اهالی به خبرنگار عصرما گفت: این مشکل از دو دوره قبل شورای قلعه چنعان است و هر چه به شورا می گویم ان را اصلاح نمی کنند و کاری نمی کنند. و اهالی مجبورند برای تردد از خیابانی فرعی استفاده کنند.
وی در ادامه افزود:شورا و دهیاری فقط در خیابان اصلی کار می کنند.مثل اینکه ما جزو اهالی قلعه چنعان نیستم و این خیابان جزء محدوده روستا حساب نمی کنند.

گفتنی است رسیدگی به امور عمرانی روستای قلعه چنعان از مهمترین کار شورا و دهیاری می باشد که باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این معضل اقدام نموده و تردد برای اهالی به اسانی صورت پذیرد.