خانچی : عملکرد مدیریت شهری باید به گونه ای باشد که مردم تغییرات را در سطح شهر مشاهده کنند

معاون عمرانی استاندار در آیین افتتاح پروژه های شهرداری کوت عبدالله: شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت های شهری خواهیم بود. در پنجمین روز از هفته دولت آیین افتتاح پروژه های شهرداری کوت عبدالله با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل امور شهری استانداری و مدیران و مسئولان شهرستان کارون برگزار شد. به گزارش روابط عمومی […]

معاون عمرانی استاندار در آیین افتتاح پروژه های شهرداری کوت عبدالله: شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت های شهری خواهیم بود. در پنجمین روز از هفته دولت آیین افتتاح پروژه های شهرداری کوت عبدالله با حضور معاون عمرانی استاندار و مدیرکل امور شهری استانداری و مدیران و مسئولان شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری کوت عبدالله؛ در این مراسم شهردار کوت عبدالله گفت: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

 سید سعید سید باب المراد با بیان اینکه شهرداری کوت عبدالله تا رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به برنامه ریزی مدونی دارد گفت: با توجه به همدلی موجود میان مدیران شهرستانی و اراده مدیران شهری و شورا جهت بهبود وضعیت و عمران شهر کوت عبدالله از همراهی مجموعه استانداری بویژه معاونت عمرانی استانداری و مدیرکل امورشهری در کمک به پیشبرد پروژه های عمرانی شهری تقدیر می نمایم.

دکتر باب المراد عنوان کرد: با همت شورا و فرمانداری و حمایت های بی دریغ مجموعه استانداری طی ۸ ماه اخیر مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است . وی افزود : مجموعه مدیریت شهری کوت عبدالله در این دوره، روند تقویت زیرساخت‌ های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر، روند پیشبرد و پیشرفت پروژه های عمرانی را با جدیت پیگیری می کند و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیرساخت های شهری معطوف گردیده است.

خانچی : شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت های شهری خواهیم بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه در شهرستان کارون به مدد حضور امام جمعه محترم و فرماندار انقلابی اتحاد بسیار خوبی میان مجموعه مدیران برقرار شده است؛ اظهار داشت: کمتر شهرستانی را می بینیم که تمام مدیران آن و کلیه دستگاه های دولتی با هدف واحد و در کنار هم قرار بگیرند که این مهم در شهرستان کارون به تحقق پیوسته است.

دکتر محمد خانچی افزود: همچنین در بحث مدیریت شهری نیز شورای کوت عبدالله بسیار هماهنگ و همراه هستند که امید است قوی تر و بهتر از گذشته پای کار خدمت به مردم در اجرای پروژه های شهری باشند.دکتر خانچی افزود: عملکرد شهری باید به گونه ای باشد که مردم به عینه تغییرات را در سطح شهر مشاهده کنند و امید است تا در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه های بیشتر ی در کوت عبدالله باشیم که مطمئنا با اعتباراتی که در اختیار شهرستان خواهد گرفت قطعا شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت های شهری خواهیم بود.

شهرداری کوت عبدالله در حال ورود به مرحله برنامه ریزی برای عمران شهری است

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان کارون با بیان اینکه پیش از این شهرداری کوت عبدالله در شرایط بسیار بحرانی و بی ثباتی قرار داشت؛ افزود: با ایجاد هماهنگی میان مجموعه استانداری اعم از شخص استاندار محترم ، معاونت عمرانی و مدیر کل امور شهری همچنین با اخوت میان مجموعه شهرداری و شورای شهر این شرایط بحرانی مدیریت شد و با گذر از آن در حال ورود به مرحله برنامه ریزی برای عمران شهری هستیم.
دکتر سعید کعبی اظهار کرد: برای پایدار ماندن شرایط فعلی نیاز هست که حمایت های موجود بیشتر شود تا بتوان برای افق های دور شهر کوت عبدالله برنامه ریزی مدون و قابل اعتمادی داشت.
فرماندار شهرستان کارون بیان کرد: در بحث دریافت عوارض آلایندگی از صنایع بزرگ خواستاریم که با حمایت های همه جانبه و بی وقفه استانداری خوزستان بتوانیم در مسیر برنامه ریزی عمران شهری گام های محکمتری برداریم.

لزوم افزایش درآمدهای حاصله از حق آلایندگی به شهرداری

امام جمعه شهرستان کارون نیز در سخنانی خواستار افزایش درآمدهای حاصله از حق آلایندگی به شهرداری کوت عبدالله شد و عنوان نمود: با افزایش درآمدها می توان نسبت به عمران و بهسازی شهری امیدوار بود.حجت الاسلام خضیراوی اظهار کردند: تکمیل جاده مسیر فشار قوی به سمت مهدیس نقش بسزایی درکاهش ترافیک جاده ای و شهری خواهد داشت و قطعا تکمیل آن علاوه بر کاهش ترافیک باعث اشتغالزایی برای جوانان این شهرستان خواهد شد.

ریاست شورای شهر کوت عبدالله نیز در ادامه ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت فرصتی برای تبیین و یادآوری اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است تا این خدمات و اقدامات برای مردم ملموس باشد.مهندی هاشم مجدم با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری کوت عبدالله افزود: قطعا حمایت های مجموعه استانداری و فرمانداری کارون باعث تسریع روند کارهای عمرانی شهری خواهد شد. مهندس مجدم اظهار داشت: تکمیل مسیر مواصلاتی فشار قوی به مهدیس کار بسیار مهم و بزرگی خواهد بود که باعث کاهش بار ترافیک شهری خواهد شد.

گفتنی است؛ دراین مراسم پروژه های روکش آسفالت کندروی شرقی اتوبان امام علی علیه السلام حد فاصل خیابان مقاومت تا کوی شکاره یک با مبلغ ۶۰ میلیارد ریال ، زیرسازی وآسفالت انتهای بلوار اصلی و خیابان ۱۲ کوی کانتکس با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال، زیرسازی وآسفالت خیابان ۲۰ متری کوت نواصر با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، اصلاح هندسی کوت نواصر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، روکش آسفالت کندروی کوی شهید محسن با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفتند.