کسب رتبه نخست در پرداخت تسهیلات مردمی سازی نهاده های دام سنگین در شهرستان کارون

شهرستان کارون رتبه نخست در پرداخت تسهیلات مردمی سازی نهاده های دام سنگین را کسب کرد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون از کسب رتبه نخست در پرداخت تسهیلات مردمی سازی نهاده های دام سنگین در این شهرستان خبر داد. جبار حمادی گفت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای […]

شهرستان کارون رتبه نخست در پرداخت تسهیلات مردمی سازی نهاده های دام سنگین را کسب کرد. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون از کسب رتبه نخست در پرداخت تسهیلات مردمی سازی نهاده های دام سنگین در این شهرستان خبر داد.

جبار حمادی گفت: در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه ی یارانه ها و برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور، دولت طرحی را با هماهنگی بانک مرکزی به تصویب رساند که طی آن بانک کشاورزی بر اساس معرفی جهاد  کشاورزی شهرستان، تسهیلات یارانه دار خرید نهاده های دامی را به واحد های کوچک در قالب دامدار کارت با نرخ سود ۱۱ درصد اعطا نماید.

وی افزود: این تسهیلات تاکنون با معرفی ۲۴۲ پرونده به بانک و اعتباری بالغ بر ۳۱۴۵۵۲۷۰ میلیون ریال و پرداخت تسهیلات به تعداد ۸۲ پرونده به مبلغ ۱۲۸۷۲۷۵۰ میلیون ریال انجام و همچنان ادامه دارد.

حمادی اظهارکرد: رتبه نخست پرداخت این تسهیلات در دام سنگین و کسب رتبه پنجم پراخت تسهیلات در دام سبک، سنگین و طیور گوشتی از آن این شهرستان می باشد.حمادی درپایان گفت: صدور دامدار کارت با هدف ایجاد انگیزه جهت اَشتغال، تولید پایدار و خودکفایی در تولید محصولات دامی و طیور و همچنین کاهش بازار واسطه گری می باشد./خبرنگارناصرحکیمی