حضور نماینده اهواز و مدیرعامل آبفا کشور در حمیدیه

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس اتابک جعفری مدیرعامل آبفا کشور، ضمن حضور در حمیدیه و بازدید پروژه های آب و فاضلاب شهری و روستایی، از افزایش کیفیت آب و آبرسانی از طریق غدیر خبرداد. به گفته نماینده اهواز، با پیگیری های صورت گرفته […]

مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس اتابک جعفری مدیرعامل آبفا کشور، ضمن حضور در حمیدیه و بازدید پروژه های آب و فاضلاب شهری و روستایی، از افزایش کیفیت آب و آبرسانی از طریق غدیر خبرداد.

به گفته نماینده اهواز، با پیگیری های صورت گرفته در تهران و مجلس و همچنین وزارت نیرو، برای روستاهای مسیر خسرج با ۲۲ هزار نفر جمعیت روستایی خط انتقال آب با کیفیت غدیر و ایجاد یک تصفیه خانه انجام شد و برای ایستگاه پمپاژ آن نیز دستور اورهال داده شد.

مهندس یوسفی در ادامه این بازدید گفت: روستاهای بخش مرکزی حمیدیه و خود شهر حمیدیه تا امروز از کرخه آب رسانی می شدند که به دلیل مشکلات کم بارشی و تامین آن، کیفیت آب پایین بود که طی هفته آینده آب غدیر به تصفیه خانه حمیدیه می‌رسد و روستاها نیز از این آب باکیفیت بهره‌مند خواهند شد.

نماینده اهواز به بحث فاضلاب شهر حمیدیه اشاره کرد و خبرداد: با توجه به اعتبار ۴٠٠میلیارد ریالی که برای این موضوع اختصاص داده شد، این پروژه در روز دوشنبه هفته آینده اجرایی خواهد شد.