هیچگونه بیماری وبا در شهرستان حمیدیه گزارش نشده است ، کیفیت آب حمیدیه مشکل ندارد

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص وضعیت آب شهر حمیدیه جوابیه ای برای رسانه ارسال کرد که به شرح زیر می باشد : پیرو درج اخباری مبنی بر مراجعه شهروندان حمیدیه به مراکز درمانی و انتصاب آن به کیفیت آب شرب این شهر ضمن تکذیب موضوع توضیح ذیل به حضورتان ایفاد میگردد.مقتضی […]

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز در خصوص وضعیت آب شهر حمیدیه جوابیه ای برای رسانه ارسال کرد که به شرح زیر می باشد :

پیرو درج اخباری مبنی بر مراجعه شهروندان حمیدیه به مراکز درمانی و انتصاب آن به کیفیت آب شرب این شهر ضمن تکذیب موضوع توضیح ذیل به حضورتان ایفاد میگردد.مقتضی است وفق قانون مطبوعات نشر گردد.

بدین وسیله به اطلاع شهروندان ساکن شهر حمیدیه میرساند کلیه اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آلودگی آب این شهر کذب است و نتایج حاصل از آزمون های میکروبی و کیفی بیانگر سلامت مناسب آب شرب است.

آب شرب شهر حمیدیه روزانه چندین نوبت توسط مرکز بهداشت حمیدیه نمونه برداری وازمایش میشود واز سویی آزمایشگاه مرکزی آب اهواز نیز بصورت مستقل نمونه های اب شبکه توزیع ارسالی از ابفا حمیدیه را مورد بررسی و پایش قرار میدهد و تاکنون هیچ گونه مورد مشکوک که منجر به ایجاد اسهال و استفراغ شود گزارش نشده است.

تنها منابع معتبر برای اعلام آلودگی آب،مراکز بهداشت شهرستان واستان میباشند و تاکنون هیچ گونه اخطاری مبنی بر آلودگی آب شرب شهرستان حمیدیه صادر نکرده اند لذا از کلیه اصحاب رسانه و دلسوزان محترم کیفیت آب شرب تقاضا میشود از انتشار اخباری از این دست که فاقد توجیه علمی و آزمایشگاهی هستند خودداری نموده و صحت موضوع را از مراکز بهداشتی و آزمایشگاهی استعلام نمایند.

گفتنی است روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان حمیدیه به عنوان متولی نظارت بر بهداشت آب این شهر پیرو مطالب منتشر شده در شبکه های اجتماعی اطلاعیه ای صادر نموده است که بدونه هیچ دخل و تصرفی در پی می آید؛

بسمه تعالی
*هیچگونه بیماری وبا در شهرستان حمیدیه گزارش نشده است*

دکتر امین دزفولی مدیر شبکه بهداشت و درمان حمیدیه ضمن اعلام خبر فوق افزود : در پاسخ به شایات مطرح شده در شبکه های اجتماعی مبنی بر شیوع بیماریهای اسهالی در شهرستان حمیدیه به اطلاع می رساند تاکنون هیچ گونه بیماری التور (وبا) در شهرستان حمیدیه گزارش نگردیده است.

شبکه بهداشت ودرمان حمیدیه کما فی السابق وضعیت آب شرب شهروندان شریف حمیدیه را با حساسیت ویژه رصد می نماید و از همشهریان گرامی استدعا دارد همانند گذشته نسبت به رعایت بهداشت فردی و بهداشت عمومی اهتمام ویژه داشته باشند.