فرماندار اهواز از مدیرعامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان تقدیر کرد

مسعود فلاحی فرماندار اهواز، با اهدای لوح از زحمات علی حمدانی مدیر عامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان تولید کننده برتر کشور در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد. فرماندار اهواز در این برنامه که در این شرکت برگزار شد، از زحمات و خدمات علی حمدانی مدیر عامل  گروه صنعتی نوین چوب خوزستان در تولید و اشتغالزایی […]

مسعود فلاحی فرماندار اهواز، با اهدای لوح از زحمات علی حمدانی مدیر عامل گروه صنعتی نوین چوب خوزستان تولید کننده برتر کشور در سال ۱۴۰۰ تقدیر کرد. فرماندار اهواز در این برنامه که در این شرکت برگزار شد، از زحمات و خدمات علی حمدانی مدیر عامل  گروه صنعتی نوین چوب خوزستان در تولید و اشتغالزایی تشکر و قدردانی کرد.گروه صنعتی نوین چوب خوزستان واقع در شهرستان صنعتی ناحیه ۲ اهواز با مدیرعاملی علی حمدانی در آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری و همچنین وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مقامات عالی کشوردر سالن اجلاس سران برگزار شد، به عنوان تولید کننده برتر کشور در سال ۱۴۰۰ انتخاب و معرفی شد.

گروه صنعتی نوین چوب خوزستان برترین تولید کننده و کارآفرین در صنعت چوب و ورق ام دی اف و صفحه کابینت بر اساس افزایش سطح کیفیت و کاهش هزینه ها با اجرای کارآمد سیستم کیفیت در هر مرحله از تولید است.