فرماندار باوی در نشست شورای اداری : مسئولیت پذیری و مردم داری سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد

فرماندار باوی : مسئولیت پذیری و مردم داری سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری باوی جلسه شورای اداری شهرستان باوی به ریاست احمدرضا صفری فرماندار و با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی […]

فرماندار باوی : مسئولیت پذیری و مردم داری سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.به گزارش روابط عمومی فرمانداری باوی جلسه شورای اداری شهرستان باوی به ریاست احمدرضا صفری فرماندار و با حضور آیت الله فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این شورا برگزار شد.

فرماندار شهرستان باوی در این جلسه با بیان اینکه دولت سیزدهم در ابتدای شروع بکار واکسیناسیون عمومی و کنترل کرونا را اولویت اول قرار داد، اظهار کرد: عملکرد دولت مردمی در کنترل کرونا بحمدالله با اقدامات انجام شده طبق آمار و ارقام نسبت به گذشته درخشان و قابل قبول بوده است و شیوه مدیریت در دولت کنونی بخصوص شخص رئیس جمهور نسبت به دولت قبل یک مدیریت میدانی با رویکرد و هدف مشخص است و مسئولین باید مردم داری و مسئولیت پذیری را سرلوحه کار قرار خود دهند.

صفری با بیان اینکه در توزیع کالاهای اساسی هیچ گونه مشکلی در شهرستان باوی نداریم، افزود: با پیگیری های صورت گرفته کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تأمین شده که با نظارت و بازرسی مستمر در حال توزیع بین شهروندان می باشد.

ایشان در ادامه رفع مشکلات پروژه پل عنافچه، ترمیم راههای روستایی، مدارس روستایی، تأمین حق آبه کشاورزان و لزوم بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های مستقر در شهرستان را از مهمترین مواردی دانست که باید توسط مسئولین مربوطه در سطح شهرستان پیگیری شوند.

فرماندار باوی در ادامه با انتقاد از اخراج نیروهای بومی نیروگاه رامین، گفت: استفاده از نیروهای بومی در اولویت باشد و به ظرفیت های منطقه توجه جدی شود.

در پایان تعدادی از مدیران ادارات و اعضای شورای شهر و شهرداران به بیان مشکلات پرداختند و مهمترین مسائل در حوزه مدیریت شهری، تنش آبی و حق آبه کشاورزان، توزیع کالاهای اساسی و تنظیم بازار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.