آیت الله فرحانی : نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند

نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند .نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت این مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس آیت الله “عبدالکریم فرحانی” در […]

نیروی انتظامی برای تامین امنیت مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند .نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت این مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس آیت الله “عبدالکریم فرحانی” در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید “مصطفی رفیع زاده” در شهرستان ماهشهر اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح ما به‌خصوص عزیزان نیروی انتظامی برای تامین امنیت این مردم پا به رکاب دفاع از حریم امنیت و حدود اسلامی هستند.

وی افزود: مردم ما دست از انقلاب، اطاعت از رهبری و ولایت و دفاع از امنیت این مملکت بر نمی‌دارند و دشمن بداند هر کس که امنیت این انقلاب و مردم را تهدید کند با واکنش شدید مردم، نیروهای مسلح ما و عزیزان نیروهای انتظامی مواجه خواهد شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تقدیم به این شهید والامقام آیه ۱۲ سوره توبه (التَّائِبُونَ الْعَابِدُونَ الْحَامِدُونَ السَّائِحُونَ الرَّاکِعُونَ السَّاجِدُونَ الْآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَالنَّاهُونَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَالْحَافِظُونَ لِحُدُودِ اللَّهِ ۗ وَبَشِّرِ الْمُؤْمِنِینَ) را قرائت کرد و گفت: آنها کسانی هستند که خداوند جان آنها را می‌خرد و برای خون نورانی شان ان‌شالله عزت و عظمتی قرار خواهد داد.