فرماندار اهواز : هر چهار روز معابر یک روستا در شهرستان آسفالت می شود

فرماندار اهواز:هر چهار روز یک روستا در اهواز آسفالت می شود. فرماندار اهواز گفت: طرح آسفالت هر چهار روز یک روستا در شهرستان اهواز در حال اجرا است. مسعود فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آسفالت ۴۳ روستا با عنوان طرح “هر چهار روز یک روستا” در […]

فرماندار اهواز:هر چهار روز یک روستا در اهواز آسفالت می شود. فرماندار اهواز گفت: طرح آسفالت هر چهار روز یک روستا در شهرستان اهواز در حال اجرا است.

مسعود فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح آسفالت ۴۳ روستا با عنوان طرح “هر چهار روز یک روستا” در روستاهای شهرستان اهواز افزود: این طرح از پانزدهم بهمن ماه در بخش های مرکزی، غیزانیه و اسماعیلیه اهواز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری فرمانداری و بنیاد مسکن اجرا می شود، ادامه داد:تاکنون طرح آسفالت ۱۳ روستای اهواز اجرا شده و این طرح با سرعت در دیگر روستاها در حال اجرا است.

فرماندار اهواز گفت: در اجرای طرح آسفالت معابر و خیابان های روستاها، نظارت و استانداردهای لازم اجرا می شود.فلاحی افزود: میانگین آسفالت بین چهار هزار تا ۱۵ هزار مترمربع در روستاهای اهواز است.وی در پایان گفت: این طرح حدود ۶ ماه طول می کشد.