با دستور استاندار خوزستان تصفیه خانه آب ویس هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد

با دستور استاندار خوزستان تصفیه خانه آب ویس هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد. دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در بازدید از شهر ویس به همراه اعضای شورای شهر، به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان دستور داد تصفیه خانه آب شرب شهر ویس هفته آینده به بهره‌برداری برسد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، […]

با دستور استاندار خوزستان تصفیه خانه آب ویس هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد. دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان در بازدید از شهر ویس به همراه اعضای شورای شهر، به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان دستور داد تصفیه خانه آب شرب شهر ویس هفته آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، استاندار خوزستان پس از شرکت در فریضه نماز جمعه و دیدار مردمی ضمن رسیدگی به مسایل مطرح شده توسط شهروندان  به مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان دستور داد تصفیه خانه آب شرب شهر ویس هفته آینده و در سریع ترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

به گفته مدیر عامل  شرکت آب و فاضلاب خوزستان احداث این تصفیه خانه به اتمام رسیده اما بهره برداری از آن بنا به دلایلی به تاخیر افتاده بود.

گفتنی است بازدید از کانال آب شرق، سالن ورزشی شهید علی هاشمی، نهر محمدی واقع در منطقه مویلحه و  منازل مسکونی خارج از طرح جامع از دیگر نقاط بازدید شده توسط استاندار خوزستان بود.