تکذیب خبر آدم ربایی در ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: فیلم منتشر شده درفضای مجازی مبنی بر آدم ربایی در فاز ۷ معشور این شهرستان کاملآ کذب است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “فرشاد کاظمی” دربیان جزئیات خبر گفت:فیلمی درفضای مجازی مبنی بر آدم ربایی در فاز ۷ معشور شهرستان ماهشهر درحال انتشار است که این مطلب از اساس کذب است. […]

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: فیلم منتشر شده درفضای مجازی مبنی بر آدم ربایی در فاز ۷ معشور این شهرستان کاملآ کذب است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “فرشاد کاظمی” دربیان جزئیات خبر گفت:فیلمی درفضای مجازی مبنی بر آدم ربایی در فاز ۷ معشور شهرستان ماهشهر درحال انتشار است که این مطلب از اساس کذب است.

وی افزود: به منظور حفظ آرامش جامعه، پلیس فتا ضمن رصد و مدیریت فضای مجازی با تشویش گران اذهان عمومی، شایعه پردازان و نیز انتشار دهندگان هرگونه اخبار وکلیپ جعلی و کذب قاطعانه برخورد می کند.

سرهنگ کاظمی افزود: از شهروندان عزیز انتظار داریم، هنگام بازنشر و یا ارسال یک خبر در فضای مجازی به منبع، تاریخ و بستر انتشار خبر دقت کنند و نیز در خصوص گوینده خبر و هدف انتشار آن تحقیق کنند و هرگز این‌گونه موارد را در این فضا بازنشر ندهند.