تقدیر فرماندار اهواز از کارگردان برتر در چهلمین جشنواره تئاتر فجر

مسعود فلاحی روز چهارشنبه از مجتبی رستمی فر کارگردان نمایش “مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار” و کارگردان برتر اهل اهواز در چهلمین جشنواره تئاتر فجر تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز با اهدا لوح از این کارگردان برتر تقدیر کرد.فلاحی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رستمی فر و […]

مسعود فلاحی روز چهارشنبه از مجتبی رستمی فر کارگردان نمایش “مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار” و کارگردان برتر اهل اهواز در چهلمین جشنواره تئاتر فجر تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز با اهدا لوح از این کارگردان برتر تقدیر کرد.فلاحی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رستمی فر و دیگر دست اندرکاران نمایش “مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار” کسب رتبه برتر و افتخار آفرینی در بخش های مختلف چهلمین جشنواره تئاتر فجر را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در چهلمین جشنواره تئاتر فجر که ۲۶ بهمن با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، نمایش مرثیه‌ای بر قتل ژولیوس سزار به کارگردانی مجتبیی رستمی فر تندیس بهترین کارگردانی، تندیس بهترین طراحی صحنه، تندیس بهترین طراحی حرکت، تندیس بهترین نور پردازی و تقدیر طراحی لباس را از آن خود کرد. همچنین شاهده خدادادی برای بازی در این نمایش کاندید بهترین بازیگری زن شد.

رستمی فر متولد ۱۳۶۵ اهواز حدود ۱۵ سال سابقه کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه تئاتر دارد.