۶ ماه حقوق معوق پرسنل شهرداری خرمشهر کامل و یکجا پرداخت شد

اعتماد به شهردار جهادی متخصص و بومی جواب داد ؛ ۶ماه حقوق معوق پرسنل شهرداری خرمشهر کامل و یکجا پرداخت شدبعد از سالیان سال و پس از مشاهده اعتراضات و اعتصابات گسترده کارکنان شهرداری خرمشهر به دلیل بدهی های کلان که گاهاً به ٧ ماه نیز می رسید اکنون با همکاری شورای شهر جدید و […]

اعتماد به شهردار جهادی متخصص و بومی جواب داد ؛ ۶ماه حقوق معوق پرسنل شهرداری خرمشهر کامل و یکجا پرداخت شدبعد از سالیان سال و پس از مشاهده اعتراضات و اعتصابات گسترده کارکنان شهرداری خرمشهر به دلیل بدهی های کلان که گاهاً به ٧ ماه نیز می رسید اکنون با همکاری شورای شهر جدید و شهردار جهادی این شهر، فعل “ما میتوانیم” را به واقعیت صرف کردند و با تلاش شبانه روزی مشکلات را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار جهادی خرمشهر در اقدامی بی سابقه و تحسین برانگیز توانست ۶ ماه حقوق معوق کارگران را به صورت یکجا تسویه کند و موجی از شادی را در بین این قشر زحمت کش و مظلوم بوجود آورد. بسیاری از شهرداران به نام استان در انجام چنین مشکلی ناکام ماندند.

پرداخت کامل معوقات ۶ ماهه کارگران نجیب خرمشهر آنهم در زمانی که شهرداری های سراسر کشور با چالش کاهش درآمد و افزایش سرسام آور هزینه های ناشی از کرونا و تورم مواجه هستند، اقدامی نیست که بتوان آن را شانتاژ و بزرگ نمایی رسانه ای عنوان کرد، خیلی از شهرداران سابق این شهر در پرداخت دو ماه حقوق ناتوان بودند اما امروز شاهد این هستیم که با تدبیر و اقدامات جهادی شهردار، مشکلات بزرگ شهرداری خرمشهر حل شده و این شهر در مسیر توسعه گام برداشته است.

اعضای شورای شهر خرمشهر با انتخاب نیروی بومی اما متخصص و جهادی به همگان ثابت کردند، اگر به نیروهای توانمند بومی اما متخصص و جهادی اعتماد کنند و به آنها میدان دهند، می توانند اقداماتی که خیلی از شهرداران به نام استان و حتی برخی کلانشهرها توان انجامش را ندارند را با موفقیت به سرانجام برسانند.

به عنوان مثال خرمشهری که سالیان سال به دلیل سوء مدیریت و عدم پیگیری و مطالبه جدی حق و حقوق مردم خرمشهر از مرکز نشینان، در فقر و محرومیت به سر می برد امروز با درایت مدیریت شهری، فصل جدیدی را آغاز کرده و در روزهای آینده نیز مردم ولایتمدار خرمشهر هر هفته و شاید هر روز شاهد تحولات اساسی خواهند بود.

امید می رود همانگونه که شورای شهر خرمشهر به نیروهای بومی اعتماد کرد و نتیجه آن را به نحوه احسن گرفت دیگر شهرها از جمله اهواز که کلانشهر نیز می باشد به نیروها و متخصصین بومی خود اعتماد کرده و بیش از این مایه تحقیر نیروهای توانمند بومی و عقب ماندگی شهر نشوند.امروز تحول واقعی از خرمشهر آغاز شده است و باید دید آیا ادامه این روند سبب می شود شاهد خرمشهر آباد قبل از جنگ تحمیلی باشیم؟