وعده های شهرداری عملیاتی شد:

افزایش مخازن زباله خرمشهر در کمتر از ٣ ماه

وعده های شهردار جهادی خرمشهر یکی پس از دیگر عملیاتی می شود؛ افزایش بی سابقه مخازن زباله در کمتر از ٣ ماه. خرمشهر بعد از سالها بی لطفی مسئولان این بار مورد توجه مدیریت شهری این شهر قرار گرفته است و اکنون مردم رنج دیده خرمشهر شاهد تحولاتی در شهر خسته خود هستند. این تحولات […]

وعده های شهردار جهادی خرمشهر یکی پس از دیگر عملیاتی می شود؛ افزایش بی سابقه مخازن زباله در کمتر از ٣ ماه. خرمشهر بعد از سالها بی لطفی مسئولان این بار مورد توجه مدیریت شهری این شهر قرار گرفته است و اکنون مردم رنج دیده خرمشهر شاهد تحولاتی در شهر خسته خود هستند. این تحولات که در مدت اندک ایجاد شده حاصل تلاش شبانه روزی شورا و شهردار جهادی خرمشهر است و اقدامات عملی وی موجب شده که خرمشهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار بگیرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار مدبر و جهادی خرمشهر همزمان با پرداخت ۶ ماه حقوق کارگران شهرداری که اقدام نادر و بی سابقه ای در شهرداری های کشور محسوب می شود با تلاش و پیگیری شبانه روزی تجهیزات مورد نیاز شهرداری که سالیان سال کمبود آن ها در سیستم خدماتی شهر مشهود بود را جدیدا وارد ناوگان کرده است.

خرمشهر در طول سالیان سال و با تغییر شهرداران متعدد تنها کمتر از ٢٠٠ سطل زباله را در کل سطح شهر داشت، اما اکنون با روی کار آمدن شورای پرتلاش و البته تلاش و پیگیری های مستمر شهردار جهادی اش یکجا ٧۵٠ مخزن زباله وارد شهر و سیستم خدمات شهری خود کرده است.علیرغم ورود انبوهی از مخازن به شهرداری خرمشهر، با پیگیری های شهردار، شورای شهر و فرماندار خرمشهر دو دستگاه ماشین آلات مکانیزه جمع آوری پسماند نو نیز توسط بنیاد علوی به شهرداری خرمشهر اهدا شد.

با خرید ٢۵٠ مخزن زباله توسط شهرداری خرمشهر و گرفتن ۵٠٠ عدد مخزن دیگر از بنیاد علوی البته با پیگیری های شخص شهردار و همچنین برگزاری مناقصه خرید ٢۵٠٠ مخزن زباله دیگر؛ شاهد افزایش بی سابقه ١۶ برابری مخازن زباله در سطح شهر خرمشهر آنهم در کمتر از ٣ ماه از روی کار آمدن شهردار خواهیم بود که تحول عظیمی در تمیزی و بهداشت شهر ایجاد می کند.

درایت، پیگیری و اقدامات شهردار خرمشهر در این ٣ ماه قابل تحسین است به دلیل اینکه شهرداری های دیگر شهرها و حتی کلانشهرها که درآمد بسیار بالاتری دارند در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان خود مانده اند.در شرایط اسفناک اقتصادی که تا امروز در تاریخ شهرداری ها بی سابقه بوده شهردار خرمشهر توانسته بر مشکلات پیروز شود و ثابت کند که می تواند در آینده اقدامات بزرگتر و ماندگارتری را از خود به جای بگذارد.

شهردار خرمشهر پس از ورودش به ساختمان شهرداری عنوان کرده بود که شهرداری خرمشهر را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد و گفته بود اجازه نخواهد داد دیگر مردم شریف و شهید پرور این شهر حسرت داشتن شهری زیبا، تمیز و آباد را بخورند، و امروز نیز شاهد آن هستیم که وعده های شهردار خرمشهر به شورا و مردم، یکی پس از دیگری آنهم در کمتر از ٣ ماه محقق می شود.

امید است با ادامه این روند و شتاب فعالیت و اقدامات شهردار، خرمی و آبادانی به خرمشهر بازگردد و مردم محروم این شهر شاهد پیشرفت و آبادانی شهرشان باشند.