حلقه شدن دستبند پلیس بر دستان قاتل در شوشتر

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «روح الله بیگدلی» در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی یک فقره تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که منجر به قتل یکی از شهروندان شوشتری شد موضوع به […]

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر از کشف یک فقره قتل و دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «روح الله بیگدلی» در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی یک فقره تیراندازی سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که منجر به قتل یکی از شهروندان شوشتری شد موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل دستگیر شد. فرمانده انتظامی شوشتر با بیان کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف از متهم ادامه داد :در تحقیقات به عمل آمده انگیزه قتل اختلافات خانوادگی عنوان شده است. وی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت و آسایش شهروندان است بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.