مدیر اداره تعاونی روستایی خوزستان خبرداد:

افتتاح دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف در گتوند

دستگاه تولید لیوان های یک بار مصرف کاغذی در شرکت تعاونی روستایی زنان عقیلی شهرستان گتوند به صورت ویدیو کنفرانسی و توسط مدیراداره تعاون روستایی خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش خبرنگار عصرما ،مهندس محمد امین معین راد در تماسی تصویری و به صورت ویدیو کنفرانسی ضمن خسته نباشید و خدا […]

دستگاه تولید لیوان های یک بار مصرف کاغذی در شرکت تعاونی روستایی زنان عقیلی شهرستان گتوند به صورت ویدیو کنفرانسی و توسط مدیراداره تعاون روستایی خوزستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار عصرما ،مهندس محمد امین معین راد در تماسی تصویری و به صورت ویدیو کنفرانسی ضمن خسته نباشید و خدا قوت به مسئولین شرکت تعاونی روستایی زنان عقیلی شهرستان گتوند و همچنین مسئول تعاون روستایی این شهرستان جهت راه اندازی و بهره برداری از این طرح گفت: امیدواریم با توکل بر خدا و توسل به ائمه اطهار این فعالیت منشاء خیر و برکت باشد.

وی افزود: امید به آینده و برنامه ریزی برای فعالیت های بزرگ می تواند، باعث تحول در شرکت ها و در نهایت تعاون روستایی شود و خوشحالیم در شهرستان گتوند و توسط شرکت زنان چنین مهمی وجود دارد و راه اندازی این دستگاه نشان دهنده پویایی و امید به آینده است.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم دستگاه فوق با همت و تلاش شرکت تعاونی روستایی زنان عقیلی شهرستان گتوند راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و می تواند بخش قابل توجه ای از نیازهای شهرستان گتوند و همچنین بخشی از نیازهای استان را مرتفع نماید.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کرونا و همچنین رعایت بهداشت، استفاده از لیوان و ظروف یکبار مصرف بسیار مورد توجه است و قطعا راه اندازی چنین دستگاهی می تواند در بالا بردن سطح رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل های بهداشتی کمک حال ما باشد.

وی بیان داشت: این دستگاه تولن تولید ۲ هزار لیوان کاغذی در ساعت و همچنین ۳۵ لیوان را در دقیقه دارد و انشالله در آینده نزدیک با راه اندازی کامل این دستگاه شاهد اشتغالزایی برای ۲ تا ۴ نفر به صورت مستقیم خواهیم بود.

وی پایان گفت: دستگاه فوق با اعتباری بالغ بر ۳۴۰ میلیون تومان راه اندازی و امیدواریم با حمایت و توجه مسئولین و بازاریابی مناسبی که صورت می گیرد بتوانیم شاهد رونق در کار این شرکت باشیم.