دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار دهدز

دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار “دهدز دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار دهدز در شهرستان ایذه در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمدصالحی” ضمن […]

دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار “دهدز دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری سارقان مسلح و عاملان درگیری با مأموران انتظامی و کشته شدن شهردار دهدز در شهرستان ایذه در کمتر از ۷۲ ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمدصالحی” ضمن اعلام خبر دستگیری سارقان مسلح در شهرستان ایذه گفت: این افراد شرور در چند روز گذشته ضمن ایجاد درگیری با ماموران و تیراندازی، موجب کشته شدن شهردار محبوب دهدز شده بودند؛ را با  اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت در مخفیگاهشان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به سوابق آنها گفت: سارقان مسلح دستگیر شده از جمله افراد شرور و سابقه دار می باشند که سوابق متعدد شرارت و درگیری داشته‌اند.این مقام انتظامی اظهار داشت: از اشرار دستگیر شده ۲ قبضه سلاح کلاشینکف، ۳ تیغه خشاب، مقادیری فشنگ جنگی و تعدادی سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در ادامه گفت: پرونده متهمان در مرحله تحقیقات اولیه قرار دارد و اطلاعات تکمیلی بعد از اتمام تحقیقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

سردار صالحی در پایان بیان داشت: امنیت شهروندان از خطوط قرمز پلیس بوده و با تمامی افرادی که سعی بر ایجاد ناامنی در جامعه داشته باشند برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.