شرکت کاسپین فروش میلیونی بلیط ، عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تاخیر های طولانی
شرکت کاسپین فروش میلیونی بلیط ، عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تاخیر های طولانی.دقایقی پیش تعدادی از مسافران خوزستانی پرواز تهران – اهواز هواپیمایی کاسپین در تماس با عصرما ضمن اعتراض به تاخیر دو ساعته و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، خواهان رسیدگی سازمان هواپیمایی کشوری به تخلفات این ایرلاین شدند.یکی از مسافران می گوید : […]
شرکت کاسپین فروش میلیونی بلیط ، عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی و تاخیر های طولانی.دقایقی پیش تعدادی از مسافران خوزستانی پرواز تهران – اهواز هواپیمایی کاسپین در تماس با عصرما ضمن اعتراض به تاخیر دو ساعته و عدم رعایت پروتکلهای بهداشتی، خواهان رسیدگی سازمان هواپیمایی کشوری به تخلفات این ایرلاین شدند.یکی از مسافران می گوید : رعایت پروتکل های بهداشتی شرط گران کردن بلیط بود اما اکنون برخی ایرلاین ها از جمله کاسپین و آتا علیرغم فروش میلیونی بلیط اما همچنان براساس شرایط عادی قبل از کرونا بیش از ظرفیت مسافر می گیرند
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰