پذیرش بیماران سرپایی کرونا در بیمارستان شهدا شوشتر آغاز شد

پذیرش بیماران سرپایی کرونا در بیمارستان شهدا شوشتر آغاز شد.رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز پذیرش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا(ع) از صبح امروز و قرارگرفتن ظرفیت های این بیمارستان در اختیار دانشکده علوم پزشکی برای مراقبت و درمان بخشی از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد. دکتر مجتبی کلانتر افزود: […]

پذیرش بیماران سرپایی کرونا در بیمارستان شهدا شوشتر آغاز شد.رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز پذیرش بیماران سرپایی مبتلا به کرونا در بیمارستان شهدا(ع) از صبح امروز و قرارگرفتن ظرفیت های این بیمارستان در اختیار دانشکده علوم پزشکی برای مراقبت و درمان بخشی از بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر مجتبی کلانتر افزود: بنا است خدماتی مانند تزریق رمدیسیویر رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی، ویزیت پزشک متخصص و… در این بیمارستان برای بیماران مبتلا به کرونا انجام شود که با این کار بخشی از بار زیاد مراجعات به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) کاسته خواهد شد. رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر خاطر نشان کرد: گسترش ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در دو بیمارستان باعث تاب آوری بیشتر نظام سلامت در برابر پیک سهمگین پنجم خواهد شد و امیدواریم با هم افزایی بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم.