عبدلیه ، روستای فراموش شده خوزستان!

یکی از روستاهای بزرگ شهرستان رامشیر روستای عبدلیه در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر رامشیر و از توابع بخش مرکزی می باشد.این روستا در چند سال اخیر علیرغم مشکلات متعدد ، مورد بی توجهی قرار گرفته است.بنحوی که همین مشکلات باعث مهاجرت بسیاری از جوانان روستا شده است. در این متن به سه مشکل روستا به […]

یکی از روستاهای بزرگ شهرستان رامشیر روستای عبدلیه در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر رامشیر و از توابع بخش مرکزی می باشد.این روستا در چند سال اخیر علیرغم مشکلات متعدد ، مورد بی توجهی قرار گرفته است.بنحوی که همین مشکلات باعث مهاجرت بسیاری از جوانان روستا شده است. در این متن به سه مشکل روستا به شرح ذیل اشاره می گردد:

۱) خیابانهای داخلی روستا علیرغم جدول کشی آسفالت نشده است یا تخریب بخشدهای آسفالت شده قدیمی؛ شبکه های گاز و آب همانند ۱۰ سال قبل به باقی مانده و اصلاح نشده است و این امر موجب شده تا مردم روستا بویژه در فصل زمستان با معضلات شدید ترددی مواجه می باشند.

۲)آسفالت جاده اصلی روستا که مسیر تردد بیش از ده روستا می باشد بشدت تخریب شده و رفت و آمد مردم و روستاییان را سخت نموده است.

۳)مشکل آنتن دهی شبکه های تلفن همراه سالها مردم را آزار داده است و روستا هیچ گونه آنتن دهی ندارد.علیرغم قول های متعدد در چند سال اخیر تاکنون اقدام منجر به نتیجه ای در این زمینه واقع نشده است.امید است با پیگیری مسئولین جهت حل مشکلات فوق زمینه آبادی روستا فراهم گردد.