با رفتن کی روش فاجعه رخ نمی دهد/ برای تمدید قرارداد فشار نیاورید

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، فدراسیون فوتبال را برای تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» نباید تحت فشار گذاشت و اجازه داد که این موضوع روند طبیعی خود را طی کند.«هومن افاضلی» افزود: کی روش برای تیم ملی فوتبال ایران زحمت کشیده و تاثیرات مثبت هم داشته است. او یک مربی کارکشته و […]

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، فدراسیون فوتبال را برای تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» نباید تحت فشار گذاشت و اجازه داد که این موضوع روند طبیعی خود را طی کند.«هومن افاضلی» افزود: کی روش برای تیم ملی فوتبال ایران زحمت کشیده و تاثیرات مثبت هم داشته است. او یک مربی کارکشته و معروف است و یک برند معتبر در سطح بین المللی است.

81222236-5797400

به گفته وی، کی روش کاریزمای مدیریت دارد و به تیم ملی اعتبار داده و درجام جهانی نیز به ما کمک کرده است این ها همگی امتیازات این مربی است ونباید از کنار آن به راحتی گذشت.مربی اسبق تیم ملی با این همه معتقد است این مزیت ها نباید مانع از آن شود تا مدیران فدراسیون فوتبال در شرایط نابرابر با این مربی توافق کنند.افاضلی تاکید کرد:شخصا براین باورم با هرقیمتی نباید با این مربی به توافق برسیم در فوتبال حرفه ای طرفین در یک جلسه مسایل مربوط را تجزیه وتحلیل کرده و درصورت توافق بایکدیگر در شرایطی برابر قرارداد تنظیم و مبادله می کنند.

به گفته وی درمساله تمدید قراردادکی روش، مسوولان فدارسیون به هیچ وجه نباید تحت تاثیر مسایل احساسی قرار گیرند وبدون کار کارشناسی قرارداد این مربی را تمدید و یا با او قطع همکاری کنند.دراین مذاکره باید دو طرف براساس قاعده برد-برد به توافق برسند نه اینکه یک طرف به هر آنچه که می خواهد برسد ودیگری تعهداتی را متقبل شود که نتواند به آن عمل نماید.مربی سابق تیم فوتبال امیدایران ادامه داد: اگربااین مربی به توافق هم نرسیدیم فاجعه ای رخ نداده است اما باید کاری کنیم که رابطه مان خراب نشود همانطورکه آفریقای جنوبی این گونه رفتار کرد.

به گفته وی کی روش با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی به دلیل بداخلاقی به توافق نرسید اما امروز آنها به این نتیجه رسیدند که می توانند با هم همکاری کنند و اختلافات گذشته مانع از ادامه همکاری نشده است و بعد از چند سال می خواهند با هم کار کنند