شفر: داور گل را آفساید اعلام کرد

سرمربی تیم استقلال پس از توقف تیمش مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی تهران، گفت: گل کاملا صحیح ما آفساید اعلام شد، شاید شانس نداریم شاید هم باید رنگ لباسمان را عوض کنیم؛ آبی برای داوران خوب نیست. تیم استقلال تهران امروز پس از ۹۰ دقیقه تلاش در ورزشگاه آزادی و با وجود داشتن چند موقعیت […]

سرمربی تیم استقلال پس از توقف تیمش مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی تهران، گفت: گل کاملا صحیح ما آفساید اعلام شد، شاید شانس نداریم شاید هم باید رنگ لباسمان را عوض کنیم؛ آبی برای داوران خوب نیست. تیم استقلال تهران امروز پس از ۹۰ دقیقه تلاش در ورزشگاه آزادی و با وجود داشتن چند موقعیت گلزنی روی دروازه تیم پدیده، به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت تا امیدهای آبی ها برای نزدیک شدن به صدرنشینان لیگ برتر کمرنگ تر شود.

در این بین، «وینفرد شفر» در کنفرانس خبری پس از بازی اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و پدیده تیم خوبی است، فیلم بازی های این تیم را دیدیم و همیشه چهار موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشته اند؛ امروز اما موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد نکردند و ما در دفاع و مسائل تاکتیکی خوب بودیم.وی ادامه داد: نیمه اول تا اندازه ای خوب عمل نکردیم اما در نیمه دوم گل زدیم، در واقع گل ما کاملا درست بود و آفساید نبود؛ پیش از این در دیدار با پیکان و سپاهان و پدیده به خاطر تصمیم های اشتباه داور موفق به پیروزی نشدیم، شاید شانس نداریم شاید هم باید لباسمان را عوض کنیم؛ رنگ آبی شاید برای داوران خوب نیست، شاید باید رنگ لباسمان سبز، زرد یا سفید باشد.شفر افزود: تقریبا ۹ یا ۱۰ امتیاز را به خاطر اشتباه های داوری از دست دادیم. در مورد داوری معمولا حرف نمی زنم اما الان باید در مورد داور حرف بزنم؛ ۹۰ دقیقه جنگیدیم، گل هم زدیم، اما بازی مساوی شد، به بازیکنانم چه باید بگویم؟ ساق پای طارق خونریزی کرد. درست مثل ضربه‌ای که به سجاد آقایی در بازی با عمان زده شد. در آلمان رنگ سبز رنگ شانس است، شاید مجبور شویم رنگ لباسمان را عوض کنیم. دوباره می‌گویم تیم من ۹۰ تا ۹۴ دقیقه خوب بازی کرد و جنگید. نیمه دوم خیلی خوب فشار آوردیم. نویمایر دو موقعیت گل داشت، شاید واقعا شانس نداریم.

سرمربی آلمانی استقلال در خصوص ملی پوشان این تیم تصریح کرد: از استقلال پنج نفر به تیم ملی دعوت شدند، اما یک نفر دیگر هم می‌توانست به آنها ملحق شود، «حسین حسینی» مقابل سپیدرود خیلی خوب بازی کرد و می‌تواند در اردوی تیم ملی خودش را نشان دهد، با او صحبت کرده‌ام امیدوارم خودش را ثابت کند. در بازی امروز چون به رحمتی نیاز داشتیم از او استفاده کردیم.شفر در مورد بازگشت پژمان منتظری و عملکرد علی کریمی اظهار داشت: از منتظری در دفاع راست استفاده کردیم، او پاس‌های خوبی ارسال می کند و در بازی‌ سازی خیلی خوب عمل می کند؛ درباره علی کریمی هم باید بگویم در این چند روز خیلی خوب بود و خوشحالم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. او خیلی خوب جنگید.