فغانی و کامرانی‌فر مسافر برزیل شدن

فغانی و کامرانی‌فر مسافر برزیل شدند علیرضا فغانی و حسن کامرانی ‌فر به عنوان تیم ذخیره برای قضاوت در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتخاب شدند. کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته در زوریخ به ریاست جیم بویس تشکیل جلسه داد و ۲۵ تیم داوری و ۸ تیم داوری ذخیره را برای قضاوت در جام‌جهانی برزیل […]

فغانی و کامرانی‌فر مسافر برزیل شدند

علیرضا فغانی و حسن کامرانی ‌فر به عنوان تیم ذخیره برای قضاوت در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل انتخاب شدند.


کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال روز گذشته در زوریخ به ریاست جیم بویس تشکیل جلسه داد و ۲۵ تیم داوری و ۸ تیم داوری ذخیره را برای قضاوت در جام‌جهانی برزیل از ۴۳ کشور انتخاب کرد که علیرضا فغانی به همراه حسن کامرانی‌فر در بین داوران انتخاب شده برای قضاوت در جام‌جهانی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، فیفا قرار است برای داوران انتخاب شده برای قضاوت در برزیل ۲۰۱۴ سه جلسه توجیهی تا آغاز جام جهانی برگزار کند.

انتخاب داوران برای قضاوت در جام‌جهانی ۲۰۱۴ همانند صعود تیم‌ها مرحله‌ای بوده است که ابتدا ۵۲ تیم داوری در سپتامبر سال ۲۰۱۱ انتخاب شدند و فیفا از آن زمان با برنامه‌های منظم آنها را برای حضور در جام جهانی آماده کرد. فیفا از قاره آسیا ۴ تیم داوری را به صورت اصلی و یک تیم داوری را به صورت ذخیره برای جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب کرده است که تیم داوری علیرضا فغانی در بین تیم ذخیره قرار دارد.

از قاره آسیا چهار داور اصلی به نام‌های روشن ایرماتوف (ازبکستان)، یوئیچی نیشیمورا (ژاپن)، نواف شکرالله (بحرین) و بنجامین ویلیامس (استرالیا) برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شدند و علیرضا فغانی به عنوان داور ذخیره به برزیل خواهد رفت.