رییس جمهوری: بازی جوانمردانه و فداکارانه شما غرورآفرین بود، متشکرم

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی بخاطر بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی آرژانتین قدردانی کرد.به گزارش ایرنا، متن پیام رییس جمهوری که شنبه شب در پایان بازی انتشار یافت، به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم/جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر […]

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پیامی از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی بخاطر بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی آرژانتین قدردانی کرد.به گزارش ایرنا، متن پیام رییس جمهوری که شنبه شب در پایان بازی انتشار یافت، به این شرح است:

81210123-5776279

بسم الله الرحمن الرحیم/جوانان غیور ایران اسلامی بار دیگر اراده و شایستگی خود را به جهانیان ثابت کردند. بدینوسیله از بازیکنان پرتلاش تیم ملی فوتبال و کادر فنی که با بازی جوانمردانه و فداکارانه در برابر تیم ملی فوتبال آرژانتین دل ملت را شاد کردند و شگفتی آفریدند تشکر می کنم.

گرچه نتیجه در دقایق آخر رقم خورد اما برای اینجانب 90دقیقه بازی زیبای شما و امیدی که تا لحظه آخر به پیروزی داشتید غرور آفرین بود. خسته نباشید. موفقیت بیشتر شما را از خداوند متعال مسالت می نمایم .

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران