په له: امیدوارم برزیل در فینال جام مقابل اروگوئه انتقام بگیرد

په له اسطوره برزیلی فوتبال امیدوار است برزیل با قرار گرفتن در مقابل اروگوئه در فینال مسابقات جام جهانی 2014، بتواند انتقام شکست تاریخی خود را از این تیم بگیرد.به گزارش اسکای اسپورتس، برزیل در دیدار فینال جام جهانی 1950 در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو با نتیجه 2 بر یک از اروگوئه شکست خورد […]

په له اسطوره برزیلی فوتبال امیدوار است برزیل با قرار گرفتن در مقابل اروگوئه در فینال مسابقات جام جهانی 2014، بتواند انتقام شکست تاریخی خود را از این تیم بگیرد.به گزارش اسکای اسپورتس، برزیل در دیدار فینال جام جهانی 1950 در ورزشگاه ماراکانا در شهر ریودوژانیرو با نتیجه 2 بر یک از اروگوئه شکست خورد و جام قهرمانی را در خاک خود از دست داد.

81195187-5750660

از این رو اکنون نیمار ستاره تیم ملی برزیل و هم تیمی های او وظیفه سنگینی برای انتقام از آن شکست تاریخی را به عهده دارند.په له در یک کنفرانس خبری در سائوپائولو در این باره گفت: شاید شما آرژانتین را فینالیست بدانید، ولی من ترجیح میدهم ما با اوروگوئه فینالیست شویم تا بتوانیم انتقام خود را از آنها بگیریم.خبرنگاران زیادی در این کنفرانس خبری شرکت کرده بودند، ولی از طرح پرسش های غیر ورزشی از په له منع شده بودند.

په له در ادامه افزود: تمام برزیلی ها آرزو دارند تیم ملی کشورمان در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا قهرمان شود. ولی با توجه به حضور تیم های بزرگی مانند اسپانیا، آلمان، اروگوئه و آرژانتین کار سختی در پیش داریم و باید با تمام توان برای دستیابی به این هدف تلاش کنیم.په له 73 ساله همچنین با یادآوری خاطره نخستین قهرمانی برزیل در جام جهانی 1958و پیامدهای مثبت این موفقیت در کسب جایگاهی جهانی برای فوتبال این کشور گفت: ما در آن زمان در سطح دنیا نام آور نبودیم. درآن زمان من 17ساله بودم و وقتی وارد سوئد شدیم کمتر کسی نام برزیل را شنیده بود. بسیاری از خبرنگاران از من درباره آمازون یا آرژانتین می پرسیدند. برزیل به عنوان یک کشور مستقل جایی در اذهان نداشت، ولی امروز به لطف جام جهانی همه مردم دنیا برزیل را می شناسند.