بازگشت تیم ملی والیبال به تهران

تیم ملی والیبال بامداد امروز (دوشنبه) پس از سفر طولانی به چهار کشور به تهران بازگشت.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال و سفر طولانی به کشورهای صربستان، بلغارستان، ایتالیا و برزیل به ایران بازگشت. تیم ملی والیبال ایران پس […]

تیم ملی والیبال بامداد امروز (دوشنبه) پس از سفر طولانی به چهار کشور به تهران بازگشت.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز پس از پایان هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال و سفر طولانی به کشورهای صربستان، بلغارستان، ایتالیا و برزیل به ایران بازگشت.

81193366-5747454

تیم ملی والیبال ایران پس از سفر 27 روزه به کشورهای صربستان و بلغارستان برای اردو و بازی تدارکاتی و کشورهای ایتالیا و برزیل برای رویارویی در لیگ جهانی والیبال سرانجام به کشور بازگشت.تیم ملی والیبال ایران در حالی وارد تهران شد که چهار امیتاز از چهار دیدار خود در برابر ایتالیا و برزیل کسب کرده است و جمعه و یکشنبه 23 و 25 خردادماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال برزیل خواهد رفت.ملی پوشان والیبال ایران ساعت 1:40 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به فرودگاه امام خمینی وارد شدند. جمعی از مسئولان فدراسیون، نمایندگان رسانه های گروهی و همچنین علاقه مندان والیبال برای استقبال از تیم ملی در فرودگاه حضور داشتند.