فولاد خوزستان با ۳ گل ذوب آهن را در اصفهان شکست داد

تیم فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر ذوب آهن را در اصفهان ذوب کرد. تیم فولاد خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.سرخپوشان خوزستانی که هفته گذشته تیم پارس جنوبی […]

تیم فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر ذوب آهن را در اصفهان ذوب کرد. تیم فولاد خوزستان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر روز شنبه در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.سرخپوشان خوزستانی که هفته گذشته تیم پارس جنوبی را به زانو درآورده بودند در این هفته نیز با روحیه بهتر به میدان رفته و نوار پیروزی های خود را همچنان ادامه دادند اما در مقابل تیم ذوب آهن در پنج هفته گذشته در کسب پیروزی ناکام مانده بود.

تیم ذوب آهن با توجه به این که از امتیاز میزبانی برخوردار بود در نیمه اول توپ و میدان را بهتر در اختیار داشت و چندین موقعیت خطرناک بر روی دروازه فولاد ایجاد کرد اما در نهایت نیمه نخست این بازی بدون گل به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.سرخپوشان خوزستانی در نیمه دوم برخلاف روند نیمه اول، حملات متعدد و پرفشاری بر روی دروازه حریف اصفهانی خود انجام دادند تا این که در دقیقه ۸۵ بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه مهاجم فولادی ها را سرنگون کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد.

رحیم زهیوی مهاجم شماره ۱۰ سرخپوشان نتوانست از ضربه پنالتی استفاده کند اما در ادامه توپ برگشتی را علی اصغر عاشوری برای این تیم تبدیل به گل کرد تا فولادی ها سه امتیاز شیرین کسب کنند.فولاد خوزستان با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و بالاتر از پدیده در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت همچنین ذوب آهن نیز که با ۱۶ امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت، در جای خود باقی ماند.