دایی: برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم/ تیم ملی واجب‌تر از باشگاه‌ها است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با تمام وجود سعی می‌کنیم که تراکتورسازی را ببریم چون دوست نداریم موقعیت‌مان به خطر بیفتد.علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه) دوباره یک بازی سخت و حساس را پیش رو داریم. با توجه به نتایج […]

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با تمام وجود سعی می‌کنیم که تراکتورسازی را ببریم چون دوست نداریم موقعیت‌مان به خطر بیفتد.علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پنجم لیگ برتر اظهار کرد: فردا (سه‌شنبه) دوباره یک بازی سخت و حساس را پیش رو داریم. با توجه به نتایج اخیرمان، دوست نداریم موقعیت‌مان به خطر بیفتد. با تمام وجود سعی می‌کنیم که بازی فردا را ببریم. برای تراکتورسازی و هوادارانش احترام زیادی قائلم. این تیم به جز بازی با نفت، خیلی بدشانس بود و در هیچ‌کدام از بازی‌هایش لیاقت باخت را نداشت.

او افزود: به گل‌محمدی بابت تیمش تبریک می‌گویم اما ما نیاز به سه امتیاز بازی داریم. تمام سعی و تلاش ما بر این است که پیروز شویم. دو روز ریکاوری کردیم و دیروز (یک‌شنبه) یک تمرین خوب داشتیم. امروز هم یک تمرین داریم تا برای فردا آماده شویم.سرمربی تیم سایپا درباره مدعی بودن تیمش برای قهرمانی گفت: مطمئنا ما تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که روند فعلی‌مان شکسته نشود. ما از شروع تمرینات، به سختی کار کردیم. الان هم خوب کار می‌کنیم و جزو تیم‌هایی هستیم که اگر اتفاق خاصی نیفتد حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.وی درباره تعطیلی لیگ بیان کرد: نه تنها ما بلکه همه تیم‌ها روی دور افتاده‌اند و این وقفه لیگ باعث می‌شود از شرایط بازی خارج شویم ولی به خاطر شرایط تیم ملی باید این مساله را قبول کنیم. تیم ملی واجب‌تر از باشگاه‌ها است. تیم ملی باید به نتایج خوبش ادامه دهد. ما باید برای جام جهانی آماده شویم و همین دو بازی می‌تواند بازی تدارکاتی برای تیم ملی باشد. اگر قرار به ضرر کردن باشد، برای همه است.

دایی در پاسخ به این سوال که چرا مهاجمان تیمش فرصت‌های گلزنی خوب را از دست می‌دهند، اظهار کرد: ما فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهیم ولی مهاجمان من خیلی خوب کار کرده‌اند. تیم ما هفت، هشت گل زده و این نشان دهنده این است که کار هجومی را بلدیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد می‌کنیم. ما باز هم به زمان نیاز داریم و ان‌شاءالله باز هم کار می‌کنیم. از همه بازیکنانم راضی‌ام. ما تلاش می‌کنیم که بیشتر گل بزنیم.دایی در واکنش به سوال یک خبرنگار که بعد از پایان نشست خبری از او پرسید دیدار پرسپولیس و الاهلی را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: پرسپولیسی‌ها باید همدل باشند. مصاف با الاهلی عربستان بازی خیلی مهمی برای ما است. من نمی‌توانم بازی را ببینم ولی برای موفقیت پرسپولیس دعا می‌کنم.