پورموسوی: من به این فولاد جوان‌شده امیدوارم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش جوان شده و باید به بازیکنان تیمش فرصت داده شود.سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: ابتدا باید گلایه‌ای از دوستان خودم داشته‌باشم. سیاست ما در فولاد جوانگرایی بود، از ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به خاطر مصدومیت […]

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان معتقد است تیمش جوان شده و باید به بازیکنان تیمش فرصت داده شود.سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سیاه‌جامگان اظهار کرد: ابتدا باید گلایه‌ای از دوستان خودم داشته‌باشم. سیاست ما در فولاد جوانگرایی بود، از ابتدای فصل تعدادی از بازیکنان اصلی خود را به خاطر مصدومیت از دست دادیم. در بازی قبل هم ۵ بازیکن زیر۲۱ سال مقابل نفت بازی کردند و خوب هم کار کردند و فراتر از انتظار بازی کردند.وی افزود: با شکست مقابل پرسپولیس و تساوی مقابل نفت منتقدان عقب‌ نشینی کردند ولی این را همه بدانند و باز هم تاکید می‌کنم که به این جوانان و تیم فولاد جوان‌شده امیدوارم.پورموسوی درباره دیدار با سیاه‌جامگان گفت: روی بازیکنان اصلی خود حساب کرده بودم اما مصدومیت آنان کار را برای ما سخت کرده، سیاه‌جامگان با سال‌های قبل متفاوت شده و تیم محکمی شده اما امیدواریم بتوانیم با دست پر به اهواز برگردیم.

پورموسوی ادامه داد: هواداران از فولاد حمایت کرده‌اند، چه بعد از باخت مقابل پرسپولیس و چه بعد از تساوی با نفت. هواداران دیده‌اند که جوانان آینده داری را به کار گرفته‌ایم. بعضی از دوستان گلایه کرده‌بودند که چرا نتایج اینطور بوده، اما هنوز ابتدای فصل است و راه هنوز در واقع بعد از ۲ هفته اصلا آغاز نشده که بخواهیم نگران باشیم.سرمربی فولاد خوزستان ضمن حمایت از بازیکنان جوان تیمش گفت: در انتخاب جوانان تیمم دقت کرده‌ام، ارتباط خوبی با آکادمی فولاد داریم. امیدوارم به اهدافم برسیم. از دهه هفتاد چندین سال در آکادمی فولاد کار کردم و نسلی مثل کعبی، مبعلی و … را به فولاد اضافه کردم. از آن سال‌ها بود که فولاد به مدعی تبدیل شد. با این جوانان امروز هم به سقوط اصلا فکر نمی‌کنیم و می‌دانم که به موفقیت می‌رسیم. از روز اول هیچ قول و قراری نداشتیم، برنامه دادم و قراردادی ۲ ساله بستم، برنامه من توسط باشگاه پذیرفته‌شد، در اینکه سال دوم به اهداف خود برسیم‌ دور از دسترس نیست. امیدواریم بتوانیم فولادی بسازیم که هواداران را خوشحال کند؛ هوادارانی که از ما در مسابقات و تمرینات حمایت کردند.

وی افزود: قراردادم ۲ ساله است، هر روزی که احساس کنم نمی‌توانم برای تیمم مفید باشم می‌روم. تعامل خوبی با مدیریت و کادر پزشکی و باقی ارکان باشگاه داریم. وقتی این همدلی وجود دارد می‌توانید به آینده خوش‌بین باشید.پورموسوی در خصوص تقابل بادامکی و مبعلی در دیدار فردا خاطرنشان کرد: مطمئنا بازیکنان بزرگ می‌توانند کمک بزرگی به سرمربیان خود کنند. سیاه‌جامگان اگر توانسته خوب کار کند علاوه بر دانش میثاقیان، به کمک حضور وزنه‌ای به نام بادامکی بوده‌است.سرمربی تیم فولاد گفت: از استقلال خوزستان ۱۲۶ درصد طلبکارم. ۲۶ درصد بابت سالی که‌ قهرمان شدیم و ۱۰۰ درصد بابت سال گذشته. البته امسال وضع این تیم‌ بهتر شده، ان‌شاءالله طلب ما را هم‌ می‌دهند.