ملی‌پوش بوکس: تمرینات شبانه‌روزی‌ام به هدر رفت

ملی پوش بوکس ایران گفت: تمرینات شبانه روزی‌ام برای کسب سهمیه جهانی به هدر رفت.سجاد کاظم‌زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز ناراحتی از لغو اعزامش به مسابقات جهانی بوکس اظهار کرد: چند سال است که در ورزش بوکس حضور دارم و با آن زندگی می‌کنم. در چند سال اخیر تمرینات شبانه روزی […]

ملی پوش بوکس ایران گفت: تمرینات شبانه روزی‌ام برای کسب سهمیه جهانی به هدر رفت.سجاد کاظم‌زاده در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز ناراحتی از لغو اعزامش به مسابقات جهانی بوکس اظهار کرد: چند سال است که در ورزش بوکس حضور دارم و با آن زندگی می‌کنم. در چند سال اخیر تمرینات شبانه روزی انجام دادم که با موفقیت در قهرمانی آسیا سهمیه مسابقات جهانی بوکس را کسب کردم. به هدفم رسیدم اما فدراسیون این حق را از من گرفت تا زحمات و تمرینات شبانه روزی‌ام به هدر رفته باشد.

او همچنین ادامه: من هیچ اعتراضی نکرده‌ام که دچار محرومیت شوم چون کاری از دستم بر نمی‌آید. من به این سهمیه رسیدم اما فدراسیون گفت مدال جهانی نمی خواهد. کاری از دسته من بجز پیروی از دستورات بر نمی‌آید.بوکسور ۶۹کیلوگرم تیم ملی درباره حضور نیافتنش در دوره جدید اردوهای تیم ملی بوکس گفت: از طرف فدراسیون به من گفتند که در تمرینات حاضر شوم اما وقتی مرا به مسابقات اعزام نمی کنند چه دلیلی برای تمرین وجوددارد. فعلا برای گذراندن خدمت سربازی از تمرینات جدا شده‌ام تا حداقل به کارهای نیمه تمام خود برسم. فدراسیون که هیچ پولی به ما نداده است شاید بتوانم با بنایی کردن پول امورات زندگی خود را تأمین کنم.او در پایان درباره صحبت‌های اخیر مبنی بر محرومیتش از حضور در اردوی‌های تیم ملی گفت: هیچ محرومیتی در کار نیست چون من اعتراضی نکردم. من را که به مسابقات مهمی مثل جهانی اعزام نکرده‌اند پس دلیلی ندارد که بخواهم در تمرینات حاضر شوم. فکر کردم بهتر است مدتی از تمرینات دور باشم تا بتوانم سربازی خود را به پایان برسانم.