گل محمدی: برای پیروزی به اهواز آمده بودیم که نشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با جان و دل بازی کرده بودند و تنها برای برد به اهواز آمده بودیم که شکست خوردیم.یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی نبود که بخواهیم آن را واگذار کنیم و باید می بردیم. وی ادامه داد: ما توانستیم هم […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنانم با جان و دل بازی کرده بودند و تنها برای برد به اهواز آمده بودیم که شکست خوردیم.یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی برابر استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی نبود که بخواهیم آن را واگذار کنیم و باید می بردیم.

وی ادامه داد: ما توانستیم هم بر گرما و هم بر تیم حریف چیره شویم ولی در زدن ضربات پایانی دقت نداشتیم. به تیم جوان استقلال خوزستان نیز تبریک می گویم، آن ها زحمت زیادی برای پیروزی کشیدند.سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: روز ما نبود و چندین موقعیت گلزنی داشتیم و می توانستیم به گل هم برسیم که نشد. بازیکنانم با جان و دل بازی کردند و می خواستند که پیروز شوند. تنها برای برد به اهواز آمده بودیم که شکست خوردیم.وی خاطرنشان کرد: به بازیکنان خودم نیز تبریک می‌گویم که با شناخت و با انگیزه در این شرایط سخت بازی کردند. باید به بازی‌های دیگر امیدوار باشیم.گل‌محمدی افزود: گرمای هوا، طاقت‌فرسا بود و بازی در این شرایط کار سختی بود. همچنین شیخ ویسی بهترین بازیکن زمین بود و روز بسیار خوب او بود.