افشار زاده مدیرعامل استقلال تهران می شود

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید تا جایی که توانسته جلوی احتمال مدیر عامل‌ شدنش مقاومت کرده است، اما با توجه به فضای فعلی احتمال می‌ دهد که عنوان مدیر عاملی استقلال به او برسد. به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،بهرام افشار زاده، عضو هیات مدیره استقلال پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه، گفت: […]

عضو هیات مدیره استقلال می‌گوید تا جایی که توانسته جلوی احتمال مدیر عامل‌ شدنش مقاومت کرده است، اما با توجه به فضای فعلی احتمال می‌ دهد که عنوان مدیر عاملی استقلال به او برسد.

9302x26x0x32225

به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،بهرام افشار زاده، عضو هیات مدیره استقلال پس از جلسه هیات مدیره این باشگاه، گفت: در این جلسه هماهنگی جلسه روز شنبه را انجام دادیم. مدیرعامل، سخنگو و رییس هیات مدیره در روز شنبه مشخص می‌شوند. در این جلسه صحبتی از مدیر عامل شدن مطرح نشد.او در پاسخ به این سوال که اگر به عنوان مدیرعامل معرفی شود، آیا به این پست تن می‌دهد و آن را می پذیرد یا خیر؟ اظهار کرد: اگر بنده به عنوان مدیرعامل انتخاب شوم به این مساله تمکین می‌کنم. البته ممکن است که من انتخاب نشوم. شاید اعضا به من رای ندهند. من تا جایی که توانستم از پذیرفتن این پست امتناع کرده‌ام و جلوی خواسته‌ ها مقاومت کردم، اما اگر انتخاب شوم با تمام وجودم خدمت می‌ کنم چرا که باشگاه استقلال نیاز به کمک دارد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که چرا جلسه هیات مدیره در دو ساعت متفاوت برگزار شد؟ اظهار کرد: پنج عضو فنی صبح ساعت هشت در جلسه حاضر شدند و چهار عضو اسپانسر هم در جلسه بعد از هشت صبح حاضر بودند. هماهنگی‌ های لازم انجام شد و نظرات مختلف مطرح شد. ان‌ شاء الله یگانگی اتفاق می افتد و همه با هم برای آینده استقلال کار می‌کنیم.افشارزاده در پایان و در پاسخ به این سوال که چقدر خودش را به مدیر عاملی استقلال نزدیک می‌ بیند؟ بیان کرد: نمی‌ دانم که به مدیر عاملی استقلال نزدیکم یا نه. اما با توجه به فضای فعلی فکر می‌کنم حرف شما اتفاق می‌ افتد و احتمالا من مدیر عامل شوم.