تساوی تیم های فولاد و السد/فرکی به آنچه که می خواست رسید

تیم فولاد خوزستان درادامه رقابت های دوررفت ازمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم السد را درخانه متوقف کرد و نتیجه خوبی گرفت.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،شاگردان حسین فرکی که درمرحله گروهی این رقابت ها را بدون شکست تمام و با 14 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه دوم به مرحله یک […]

تیم فولاد خوزستان درادامه رقابت های دوررفت ازمرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم السد را درخانه متوقف کرد و نتیجه خوبی گرفت.به گزارش گروه دریافت خبر عصر ما،شاگردان حسین فرکی که درمرحله گروهی این رقابت ها را بدون شکست تمام و با 14 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند امروز نیز برابر تیم السد بازی منطقی را به نمایش گذاشتند و این تیم را با نتیجه تساوی بدون گل متوقف کردند.

9302x18x0x47712

فولاد با کسب این نتیجه در دیدار برگشت این مرحله با خیالی آسوده تر در ورزشگاه غدیر اهواز که چهارشنبه هفته دیگر برگزار می شود مقابل السد قطر قرار می گیرد. فولاد ایران این دیدار را با ترکیب سوشا مکانی، عبدالله کرمی، ایوب والی، امید خالدی، مهرداد جماعتی، شهاب کرمی، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، سروش رفیعی، غلامرضا رضایی و لوسیانو پریرا آغاز کرد.

السد قطر که از امتیاز میزبانی سود می برد در دقایق ابتدایی به دنبال باز کردن دروازه نماینده ایران بود اما بازیکنان فولاد با دوندگی بالا اجازه بازی سازی به هافبک های حریف را نداده و فضاهای موجود را به خوبی پوشش دادند.علاوه براین، بازیکنان فولاد خوزستان در ضدحملات با بهره گیری از بازیکنان سرعتی خود به دنبال استفاده از ضعف مدافعان السد بود تا به گل دست یابد ولی نتوانست از چند فرصت به دست آمده استفاده خوبی ببرد.در نهایت نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل همراه شد. نکته حائز اهمیت 45 دقیقه اول، بازی خشن بازیکنان دو تیم بود که بارها به توقف جریان دیدار منجر شد و بازیکنان به رختکن رفتند.

دقایق ابتدایی نیمه نخست باز هم بازیکنان تیم السد قطر توپ و میدان را دراختیار گرفتند اما رفته رفته شاگردان حسین فرکی جلو کشیده و بازی را کنترل کردند. آنان در ادامه توسط بختیار رحمانی و لوسیانو پریرا فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند به گل برسند.مهم ترین اتفاق این نیمه شوت سنگین پریرا بود که دروازه بان تیم السد آن را به سختی دفع و راهی کرنر کرد. بازیکنان تیم فولاد در دقایق پایانی نیمه دوم بار دیگر در موقعیت گلزنی قرار داشتند که با بی دقتی مهاجمان فرصت بدست آمده از دست رفت.

در نیمه دوم بازهم بازیکنان تیم السد خشن بازی کرده و بارها روی بازیکنان تیم فولاد خطا کردند که داور این دیدار با مهربانی ازکنار این خطاها گذشت اما گلی از خط دروازه ها نگذشت تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل تمام شود.به نظر می رسد حسین فرکی سرمربی تیم فولاد با کسب نتیجه تساوی بدون گل در این دیدار به آنچه که می خواست رسید وبه طور حتم در دیدار برگشت با استرس کمتری شاگردان خود را به میدان خواهد فرستاد.رائول گونزالس کاپیتان سالهای گذشته تیم ملی فوتبال اسپانیا و رئال مادرید که به عضویت السد در آمده است از ابتدا در ترکیب نماینده قطر قرار داشت و 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد.