قرارداد سرمربی فولاد خوزستان فسخ می شود

برخی رسانه های ورزشی روز دوشنبه اعلام کردند که سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. هنوز هیچ مقام رسمی در باشگاه فولاد خوزستان به این خبر واکنش نشان نداده است و تماس خبرنگار ایرنا با مسئولان باشگاه بدون پاسخ ماند. «دراگان اسکوچیچ» قراردادی برای دو فصل با […]

برخی رسانه های ورزشی روز دوشنبه اعلام کردند که سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد. هنوز هیچ مقام رسمی در باشگاه فولاد خوزستان به این خبر واکنش نشان نداده است و تماس خبرنگار ایرنا با مسئولان باشگاه بدون پاسخ ماند. «دراگان اسکوچیچ» قراردادی برای دو فصل با فولاد خوزستان داشته است.

82076688-70728551

رسانه ها اعلام کردند که «اسکوچیچ» با حضور در هیات فوتبال استان خوزستان نامه فسخ قرارداد خود را امضا کرده و به صورت یک طرفه به همکاری خود با این تیم خاتمه داده است. «علیرضا اژدری زاده» مدیر عامل باشگاه فولاد پیشتر گفته بود که «موضوع ادامه همکاری با اسکوچیچ به تصمیم هیات مدیره در روز سه شنبه موکول شده است». فولاد با سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر، فصل پانزدهم را با رده دوازدهمی به پایان برد. اسکوچیچ با فولاد در لیگ پانزدهم 13 شکست، 9 پیروزی و 8 تساوی بدست آورد. گفته می شود این مربی کروات، با باشگاه، قرارداد 460 هزار دلاری دارد. از این مربی کروات به عنوان یکی از گزینه های جانشینی سرمربیان تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در صورت تغییر در کادر فنی این تیم ها نام برده می شود.